PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwiązek dwojga ludzi pracujących w konkurencyjnych firmach? › Związek dwojga ludzi pracujących w konkurencyjnych firmach?
    From: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Związek dwojga ludzi pracujących w konkurencyjnych firmach?
    Date: Thu, 25 Nov 2004 13:01:51 +0100

    Co o tym sądzicie?
    Na ile to jest fair w stosunku do pracodawców?
    Jak może wyglądać taki związek gdzie nie można ani słowem pisnąć o pracy,
    aby pomysł albo informacja nie były wykorzystane przez konkurencję?
    Przyjmujemy wariant, że są to osoby pracujące na takich stanowiskach, że
    swoją pracą, pomysłami i działaniami bezpośrednio wpływają na wielkość
    sprzedaży dóbr wytwarzanych przez firmę (przedstawiciele regionalni, dział
    marketingu itp).
    Temat ten zastanawiał mnie już wielokrotnie, bo tak się składa, że przy
    jakiś większych imprezach branżowych zauważam, że najfajniejsze panie
    pracują u konkurencji. Sam niezbyt potrafię ustosunkować się do tego
    problemu, nie znam też żadnego takiego przypadku. Chciałbym poznać Wasze
    opinie. Wydaje mi się, że zagadnienie jest dość interesujące.

    Pooh

    *Chmury* http://www.pooh.priv.pl/gallery.php?cat=12