PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zostały do omówienia szczegóły pracy - jak postępować, czego unikać

  • 1. Data: 2005-01-13 11:05:03
    Temat: Zostały do omówienia szczegóły pracy - jak postępować, czego unikać
    Od: "Michał" <m...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    Jestem już po rozmowie kwalifikacyjnej, która uważam poszła mi dobrze. Z resztą
    otrzymałem informacje, że firma w której chciałbym pracować zdecydowała się na
    zatrudnienie mnie. Teraz muszę sie jeszcze wybrać i omówić już szczegóły
    dotyczące tej pracy. Jestem jeszcze przed rozmową o wynagrodzeniu (pewne bardzo
    szerokie granice zostały określone), wymiarze pracy i moich obowiązkach czy w
    końcu o formie zatrudnienia. Będzie to moja zupełnie pierwsza praca i nie mam
    tutaj zbyt dużego doświadczenia. Bardzo proszę o jakieś wskazówki dotyczące
    tego czego powinienem unikać, o co pytać mojego przyszłego pracodawcę no i jak
    przystąpić do negocjacji odnośnie wynagrodzenia. Wszelkie wskazówki tutaj będą
    mi pomocne. Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzić.

    Pozdrawiam!