PracaGrupypl.praca.dyskusjeZnajomości a szukanie pracy › Znajomości a szukanie pracy
    From: "XXXX" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Znajomości a szukanie pracy
    Date: 14 Aug 2003 11:30:27 +0200

    Chciałabym poruszyć temat znajomości wykorzystywanych w szukaniu pracy. Ja
    szukam pracy od 3 tygodni( mam świadomość tego, że nie jest to długo) i ciągle
    nic,żadnego odzewu. Byłam wparawdzie na jednej rozmowie kwalifikacyjnej ale
    niestety nic z tego nie wyszło. Juz nie długo kończe studia i nie widze
    żadnych perspektyw na pracę w tym kraju, no może gdy ktoś ma znajomości to
    pewnie stytuacja wygląda inaczej. Ja takich znajomości nie mam niestety i z
    tego powodu jest mi bardzo przykro. Chciałabym zdobyć pracę na normalnym rynku
    pracy, gdzie jest jakaś konkurencja a nie znajomości. Wczoraj spotkałam się z
    koleżanką, która rok szukała pracy i nie znalazła ( mimo iż ma duże
    doświadczenie) aż do momentu,gdy pracę znalazł jej wujek( jest szefem Działu
    Kadr w Firmie XXX). Dowiedziałam się od znajomej, że teraz są takie czasy ze
    liczą się tylko znajomości i nic więcej. Inna koleżanka też "znalazła" pracę u
    mamy w biurze. Już jestem bliska załamaniu, bo nie wiem co robić i jak tej
    pracy szukać, bo ogłoszenia w Gazecie i Internecie to mało, w sumie i tak nikt
    na nie nie odpowiada, bo na 1 miejsce jest zwykle 200 osób a jak się później
    okazuje to i tak przyjeta jest znajoma znajomego. Może napiszecie jak to z wami
    było....czy naprawdę liczą się tylko znajomości. Jaka jest szansa na zrobienie
    kariery w tym kraju....podobno jak się bardzo chce to wszystko wychodzi...ja
    tak bardzo chce i co z tego....Jeszcze jedno pytanie po co ludzie kończą studia
    jak i tak ten papierek teraz się do niczego nie przydaje...
    Szukająca