PracaGrupypl.praca.dyskusjeZnajomości a szukanie pracy › Re: Znajomości a szukanie pracy
  • Data: 2003-08-14 12:00:18
    Temat: Re: Znajomości a szukanie pracy
    Od: "tribeca" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XXXX" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0219.0000019f.3f3b56b2@newsgate.onet.pl...
    Jeszcze jedno pytanie po co ludzie kończą studia
    > jak i tak ten papierek teraz się do niczego nie przydaje...
    > Szukająca

    skończyłam studia 3 lata temu i zarówno ja, jak i kilkunastu moich znajomych
    dostaliśmy pracę z ogłoszenia (w gazecie, w internecie, ale i w gablocie
    koło dziekanatu - moja pierwsza praca). Tylko jedna z moich koleżanek
    znalazła pracę po znajomości - długo o nia zabiegała, bo była już
    zdesperowana, ale nie jest to praca w zawodzie, no i zarabia kiepsko

    jak widzisz - nie zawsze znajomości są dobrym sposobem na szukanie pracy, a
    juz na pewno nie jedynym

    zyczę powodzenia