PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pracy › Re: Zmiana pracy
    Date: Tue, 20 Feb 2007 22:40:49 +0100
    From: BadBB <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zmiana pracy

    Simon_di_Gaddo napisał(a):
    > Witam.
    >
    > Mam dylemat. Dostałem ofertę pracy w konkurencyjnej firmie - waham się.
    > Generalnie jest lepiej ale pieniążki na start te same. W jak najlepszym
    > tonie i naturalnie nie przekreślającym mojej kandydatury chciałbym się
    > do tej oferty odnieść i poprosić o symboliczne 100 zł więcej. Jak to
    > zrobić, jak to ująć? Jakieś pomysły?
    >
    > Pozdrawiam

    IMHO bez widocznej podwyzki nie ma sensu zmieniac pracy. Z tym ze
    podwyzej ja rozumiem, jako kasa ktora dostajesz za godzine pracy, a nie
    za miesiac, bo w jednej firmie miesiac = 12 godzin dziennie, a i tak sie
    nie wyrabiasz, a w innej 8 z luzami. Zatem jesli w jednej Ci wychodzi x
    zl za godzine i w drugiej x zl za godzine to bym nie zmienial. Chyba, ze
    w obecnej masz nie mile towarzystwo, a jestes pewien, ze w tamtej bedzie
    lepsze o niebo. Wtedy bym zmienil. (bo nie tylko kasa sie liczy).