PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zlecenia, referencje, CV

  • 1. Data: 2008-02-06 08:30:15
    Temat: Zlecenia, referencje, CV
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Witam,

    Chciałbym zapytwać Was o jedną rzecz.

    Mianowicie wykonuję dużo prac na umowy zlecenia/dzieło. "Normalnie" jestem
    studentem, a w ten sposób sobie dorabiam.

    Czy wpisywać do CV przynajmniej ogólnie to czym zajmowałem się w tych
    pracach?

    Czy proszenie zleceniodawców o listy referencyjne i wspominanie o tym w
    listach motywacyjnych/CV byłoby na miejscu?

    Co o tym sądzicie?

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 2. Data: 2008-02-06 08:38:42
    Temat: Re: Zlecenia, referencje, CV
    Od: "Boa" <R...@p...onet.pl>

    > Mianowicie wykonuję dużo prac na umowy zlecenia/dzieło. "Normalnie" jestem
    > studentem, a w ten sposób sobie dorabiam.

    Bardzo się to ceni :-)

    > Czy wpisywać do CV przynajmniej ogólnie to czym zajmowałem się w tych
    > pracach?

    Oczywiście! Widać, że jako student nie rżnąłeś całą dobę w CS albo WoW,
    tylko coś próbowałeś poza tym ;-).

    > Czy proszenie zleceniodawców o listy referencyjne i wspominanie o tym w
    > listach motywacyjnych/CV byłoby na miejscu?

    Nie potrzebujesz listów referencyjnych. Jak to, co napiszesz będzie
    nieprawdą i na rozmowie pracodawca będzie chciał to sprawdzić, to i tak uda
    mu się to bez sprawdzania listów - kilka szczegółowych pytań o dowolną
    fuszkę i albo ładnie opowiesz, co rzeczywiście robiłeś, albo popłyniesz i
    zaplączesz się w swoich zeznaniach.

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 3. Data: 2008-02-06 08:59:41
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "Boa" <R...@p...onet.pl> napisał

    > Oczywiście! Widać, że jako student nie rżnąłeś całą dobę w CS albo WoW,
    > tylko coś próbowałeś poza tym ;-).

    blee, wolę sapera :>

    Dzięki za info :)

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 4. Data: 2008-02-06 09:37:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-06, fatrix <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > studentem, a w ten sposób sobie dorabiam.
    >
    > Czy wpisywać do CV przynajmniej ogólnie to czym zajmowałem się w tych

    Tak. I przy braniu poważniejszej roboty, składaniu CV wybieraj sobie te
    zlecenia, które podkreślają że umiesz robić to, czego dany pracodawca
    potrzebuje. Dzięki ciekawym zleceniom masz całkiem sporą szansę nie
    zaczynać od stawek 'junior developera' zaraz po ukończeniu studiów. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-02-06 12:14:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 6 Feb 2008 09:30:15 +0100, "fatrix"
    <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl> wrote:

    >Czy wpisywać do CV przynajmniej ogólnie to czym zajmowałem się w tych
    >pracach?

    Tak.

    ___________/ GG: 3524356