PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zespołowa gra w DL lub praca.

  • 1. Data: 2003-02-26 15:41:36
    Temat: Zespołowa gra w DL lub praca.
    Od: "Jacek Lewandowski" <j...@l...pl>

    Zapraszam do zespołowej gry w Dużego Lotka lub do współpracy.
    Pozdrawiam.
    Jacek
    Mój adres e-mail:j...@l...pl

  • 2. Data: 2003-02-26 16:40:39
    Temat: Re: Zespołowa gra w DL lub praca.
    Od: "Boa" <b...@b...wroc.pl>

    > Zapraszam do zespołowej gry w Dużego Lotka

    A co to daje? ;-)

    Boa.

  • 3. Data: 2003-02-26 17:35:59
    Od: "Marek A. Czepil" <marek.czepilNIE LUBIE SPAMU@mamy.to>

    Jacek Lewandowski wrote:
> [...]

    OK - zaczynamy zespołową gre...
    Oto moje numery 6,12,23,27,23,43,51 (mogę tak jeszcze sporo wymienić).
    Ile zarobiłem?
    ROTFL
    Marek A. Czepil
    GSM +48 601 800 310
    GG 3244493

  • 4. Data: 2003-02-26 21:03:21
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    > OK - zaczynamy zespołową gre...
    > Oto moje numery 6,12,23,27,23,43,51 (mogę tak jeszcze sporo wymienić).
    > Ile zarobiłem?
    > ROTFL

    e... a oglądales losowanie? mam nazieje ze obstawiles te numerki ;)

  • 5. Data: 2003-02-27 08:31:28
    Od: "Kamil" <k...@o...pl>

    1,2,3 Zamawiam funkcje prezesa !!!

    P.S. Ale mi sie udalo :)