PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomocy - ankieta !!

  • 1. Data: 2003-02-26 16:07:17
    Temat: pomocy - ankieta !!
    Od: "pierre" <2...@l...pl>

    Drodzy Grupowicze!

    Mam pewien problem do rozwikłania:
    muszę umieścić pewną stronę www, której tematem (celem)
    jest skup zużytych kartridży i tonerów - na wysokich miejscach
    w wyszukiwarkach. Do tego potrzebne mi są hasła,
    jakie będą wpisywać potencjalni szukający,
    osoby, które chcące znaleźć w sieci kogoś, kto zajmuje
    się ich skupem.

    Dlatego prosze was o pomoc, tj. o podanie takich przykładowych haseł:

    (np.: tonery, tusze, skup tonerów, etc.)

    Z góry dziękuję wszystkim za pomoc!

    ---
    pierre

  • 2. Data: 2003-02-27 07:06:32

> [...]