PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zawartość apteczki na terenie zakładu pracy

  • 1. Data: 2008-05-29 14:59:16
    Temat: Zawartość apteczki na terenie zakładu pracy
    Od: "ahil67" <a...@g...pl>

    Witam!
    Czy jakiś przepis jasno reguluje co MUSI znajdować się w apteczce na terenie
    zakładu pracy?
    Ostatnio skaleczyłem się podczas wykonywania pracy i cudem tylko nieodmówiono
    mi plastra na ranę. Dialog brzmiał mniej więcej tak:

    Ja: - Skaleczyłem się podczas wykonywania pracy. Poproszę o wodę utlenioną i
    plaster/bandaż.

    Kierownik: - Wody utlenionej nie mamy. Plastrów/bandażów raczej też nie ma (po
    zajrzeniu do apteczki jednak okazało się, że zostało jeszcze dosłownie kilka,
    więc chyba cudem go otrzymałem...)

    Co robić w takich sytuacjach? Pracodawca ma przecież obowiązek zapewnienia
    higienicznych warunków pracy i udzielenia pierwszej pomocy, a jak to według
    prawa powinno wyglądać w rzeczywistości?

    Jak MUSI być zaopatrzona apteczka na terenie zakładu pracy i co zrobić w
    takich sytuacjach (zakładając, że przeżyję ;)) ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-05-29 16:12:52
    Temat: Re: Zawartość apteczki na terenie zakładu pracy
    Od: glos <g...@p...onet.pl>