PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobotna a wygrana

  • 1. Data: 2008-05-29 08:46:25
    Temat: Bezrobotna a wygrana
    Od: "ola" <d...@p...onet.pl>

    Mam pytanie czy jak wygram pieniążki to automatycznie tracę status osoby
    bezrobotnej bez prawa do zasilku ? - aktualnie otrzymuję zasiłek.
    Z góry dziekuję za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2008-05-29 20:52:59
    Temat: Re: Bezrobotna a wygrana
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    ola pisze:
    > Mam pytanie czy jak wygram pieniążki to automatycznie tracę status osoby
    > bezrobotnej bez prawa do zasilku ? - aktualnie otrzymuję zasiłek.
    > Z góry dziekuję za podpowiedzi.

    a co ma wygrana wspolnego z bezrobociem? Dostalas robote w lotoo czy
    wygralalas w niej kase.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Brycki

  • 3. Data: 2008-05-29 21:50:31
    Od: "ola" <d...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2008-05-30 05:46:08
    Od: IżI <dzolero@g[kurka_lej_spam_w_morde]mail.com>

    ola pisze:

> [...]

    Zapłaciłaś podatek, ale jakby doczytać regulamin utraty statusu
    bezrobotnej w urzędzie pracy, to jest tam napisane, że nie liczą się
    dochody pochodzące z gier losowych.

  • 5. Data: 2008-05-30 06:11:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    IżI napisał(a):

    > Zapłaciłaś podatek, ale jakby doczytać regulamin utraty statusu
    > bezrobotnej w urzędzie pracy, to jest tam napisane, że nie liczą się
    > dochody pochodzące z gier losowych.

    "Regulamin utraty statusu bezrobotnego"???

    j.

  • 6. Data: 2008-05-30 12:56:23
    Od: IżI <dzolero@g[kurka_lej_spam_w_morde]mail.com>

    januszek pisze:

    > "Regulamin utraty statusu bezrobotnego"???

    Skrót myślowy, chodziło mi o prawa i obowiązki bezrobotnego i zapisane
    przypadki, kiedy osoba bezrobotna traci uprawnienia do odpowiednich
    świadczeń.

  • 7. Data: 2008-05-30 13:37:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    IżI napisał(a):

    > Skrót myślowy, chodziło mi o prawa i obowiązki bezrobotnego i zapisane
    > przypadki, kiedy osoba bezrobotna traci uprawnienia do odpowiednich
    > świadczeń.

    To reguluje Ustawa. Moim zdaniem bardzo precyzyjnie.

    j.

  • 8. Data: 2008-05-30 19:04:07
    Od: IżI <dzolero@g[kurka_lej_spam_w_morde]mail.com>

    januszek pisze:

    > To reguluje Ustawa. Moim zdaniem bardzo precyzyjnie.

    Oczywiście, ale każdy bezrobotny dostaje ulotkę na dzień dobry w
    urzędzie pracy, gdzie są odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
    (takie FAQ).
    Tam jest napisane, że dochody pochodzące z gier losowych nie wpływają na
    utratę statusu bezrobotnego.

  • 9. Data: 2008-06-01 11:05:29
    Od: "ola" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "IżI" <dzolero@g[kurka_lej_spam_w_morde]mail.com> napisał w
    wiadomości news:g1pj36$je5$1@ns.master.pl...
    januszek pisze:

> [...]

    (takie FAQ).
    Tam jest napisane, że dochody pochodzące z gier losowych nie wpływają na

    Czyli nie muszę zgłaszac w Urzędzie że otrzymałam takową wygraną ?

  • 10. Data: 2008-06-03 07:51:03
    Od: "ola" <d...@p...onet.pl>

    > To reguluje Ustawa. Moim zdaniem bardzo precyzyjnie.
    >
    > j.

    Sory ale nigdzie tego nie znalazłam czy mógłby Pan podac jaka to ustawa nr
    itd.