PracaGrupypl.praca.dyskusje › ENERGA SA - Gdańsk

  • 1. Data: 2005-09-05 04:43:51
    Temat: ENERGA SA - Gdańsk
    Od: "andrew" <a...@g...pl>

    Witam,
    interesuja mnie warunki pracy w tej firmie na stanowisku inżyniera,
    specjalisty w danym departamencie.
    Jak wygląda atmosfera pracy w firmie i zarobki.
    Czy można liczyć na konkurencyjne wynagrodzenie, czy na stabilne
    zatrudnienie bez płacowych rewelacji??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-05 10:38:56
    Temat: Re: ENERGA SA - Gdańsk
    Od: Przemek Z <z...@w...pl>

    andrew napisał(a):
> [...]
    > Jak wyglšda atmosfera pracy w firmie i zarobki.
    > Czy można liczyć na konkurencyjne wynagrodzenie, czy na stabilne

    Sytuacja w energetyce w Polsce chyba wszędzie jest podobna. Jeśli mówimy
    o konkurencyjnym wynagrodzeniu to o jakich sumach myślimy? Specjalista w
    dziedzinie energetyki?

    Pozdrawiam

    Przemek