PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasłyszane z korytarza... › Zasłyszane z korytarza...
    From: "Rafał" <k...@t...adresu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zasłyszane z korytarza...
    Date: Thu, 04 Dec 2003 14:33:00 +0100
    Sender: k...@o...pl@195.205.251.214

    Inna firma, przechodzę obok dwóch osób. Oddziały w całej Polsce, coś mówią
    o ogłoszeniu. Jedna osoba mówi do drugiej, że przyszło xxx zgłoszeń
    (liczba 3 cyfrowa)... I tekst:
    "Ale wiesz, połowy nie ma co czytać..."

    Ludzie drodzy...
    Gdzie Wy się wpychacie na siłę? Na co liczycie? Że przy następnych
    naborach do tej firmy wyjmą stare zgłoszenia i będą je
    przeglądać????????????
    GUZIK !!!!!

    Przez ponad pół roku, siedziałem obok 'śmietniska' biurowego, i któregoś
    dnai spojrzałem pod nogi (dosłownie) i zobaczyłem pełne pudło po ryzach
    papieru biurowego - wypełnione LM+CV potencjalnych kandydatów do naszej
    firmy.

    Więc po co się pchać na siłę, jak się nie ma odpowiednich
    kwalifikacji???!!!
    Na co liczą takie osoby co wysyłają swoje zgłoszenia do każdej firmy, na
    każde stanowisko????????????

    Pozdrawiam
    Rafał