PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek dla bezrobotnych

  • 1. Data: 2005-08-10 18:32:03
    Temat: Zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "darek" <p...@p...onet.pl>

    prowadziłem działalność gospodarczą (jednoosobowa firma)
    ponad rok ale jestem zmuszony ją zamknąc.
    Czy otrzymam zasiłek dla bezrobotnych rejestrując się w stosownym urzędzie ?

    Darek

  • 2. Data: 2005-08-10 23:27:44
    Temat: Re: Zasiłek dla bezrobotnych
    Od: mirakel <m...@o...pl>

    darek napisał(a):
    > prowadziłem działalność gospodarczą (jednoosobowa firma)
    > ponad rok ale jestem zmuszony ją zamknąc.
    > Czy otrzymam zasiłek dla bezrobotnych rejestrując się w stosownym urzędzie ?

    tak i kopa w dupę

  • 3. Data: 2005-08-11 08:54:47
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Wed, 10 Aug 2005 20:32:03 +0200, darek napisał(a):

    > prowadziłem działalność gospodarczą (jednoosobowa firma)
    > ponad rok ale jestem zmuszony ją zamknąc.
    > Czy otrzymam zasiłek dla bezrobotnych rejestrując się w stosownym urzędzie ?

    Jeżeli opłacałeś składki ZUS i nie zalegasz z nimi to tak.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl