PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek i co dalej ?????

  • 11. Data: 2002-09-12 07:14:07
    Temat: Re: Zasiłek i co dalej ?????
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    news:707a.0000163c.3d7f24e7@newsgate.onet.pl...

    > Tu masz konkretniej.

    http://www.infor.pl/serwis.html?serwis=02&P180=I02.2
    002.171.000002400&krok=A

    > Przy obecnym stazu pracy to musialbys chyba czekac do 63 roku zycia. Inne
    > przyklady sa rowniez przytoczone.

    Pozatym emerytura normalna to 65 lat, wcześniejsza to 60 lat zycia.
    Świadczenie przedemerytalne tak jak na stronie w/w
    To że pracowałeś w warunkach szkodliwych dla zdrowia powoduje zwiększenie
    ilości miesięcy pracy przy obliczaniu podstawy wysokości renty, emerytury.
    Nie zwiększa to ilości lat pracy potrzebnych do świadczenia
    przedemerytalnego.
    Może gdy otrzymałeś wysoką odprawe przy zwalnianiu z zakładu pracy, to
    zainwestuj ją i otwórz własną działalność gospodarczą.

    Pozdrawiam
    Wiesiek

  • 12. Data: 2002-09-12 07:34:39
    Od: "Andrzej" <b...@p...onet.pl>

    Witam !!!!!
    Wiesz jezeli bym dostal konkretna odprawe to moze mozna zainwestowac ja mam
    dostac z Funduszu Gwarantowego okolo 7 tys zl ktore do tej pory nie dostalem
    wszystko idzie na stocznie szczecin, atak na marginesie tu gdzie mieszkam to
    jest miasto bezrobotnych i emerytow bezrobocie siega 33% , cokolwiek otworze
    nie ma racji bytu poniewaz jest tu straszliwa bieda dla ulatwienia podam ci
    ze mieszkam w GRUDZIADZU !!!!!
    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:alpesk$1h3$1@news2.tpi.pl...