PracaGrupypl.praca.dyskusje › Biedronka - 1400zl brutto

  • 1. Data: 2007-12-02 08:59:44
    Temat: Biedronka - 1400zl brutto
    Od: Olek <...@...pl>

    Taka ciekawostka. U mnie w 60tys. mieście już ok 2 miesiące w sklepie
    Biedronka wywieszona jest oferta pracy w tymże sklepie. Płacą 1400zl
    brutto + premie (taka informacja jest w ofercie)

  • 2. Data: 2007-12-02 09:08:34
    Temat: Re: Biedronka - 1400zl brutto
    Od: "JerzBoro" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Taka ciekawostka. U mnie w 60tys. mieście już ok 2 miesiące w sklepie
    > Biedronka wywieszona jest oferta pracy w tymże sklepie. Płacą 1400zl
    > brutto + premie (taka informacja jest w ofercie)

    To świadczy tylko o tym, że mieszkasz w mieście gdzie nie ma bezrobocia, a
    minimalne wynagrodzenie w innych zakładach jest większe niż 1400 zł (brutto)
    + premie.

  • 3. Data: 2007-12-02 11:00:25
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Taka ciekawostka. U mnie w 60tys. mieście już ok 2 miesiące w sklepie
    > Biedronka wywieszona jest oferta pracy w tymże sklepie. Płacą 1400zl
    > brutto + premie (taka informacja jest w ofercie)

    Taaaak, tylko, że kierownik tej Biedronki zbiera oferty, które idą do
    Centrali i tam są rozpatrywane. On nie ma nic do powiedzenie...

    B.Z.

  • 4. Data: 2007-12-02 14:07:16
    Od: "ondrosz" <o...@...net>

> [...]
    > Biedronka wywieszona jest oferta pracy w tymże sklepie. Płacą 1400zl
    > brutto + premie (taka informacja jest w ofercie)

    Na koniec września (świeższych danych nie ma) wg Urzędu Pracy w Świdnicy
    stopa bezrobocia dla powiatu świdnickiego wynosiła 13,2 %, więc nadal
    dość dużo. Jest to byłe województwo wałbrzyskie, gdzie bezrobocie
    było/jest kosmicznie wysokie.
    Na te premie bym za bardzo nie liczył, a 1400 brutto to jakiś 1000 zł na
    rękę, czy to jakaś spora kwota? nie wydaje mi się, dodatkowo chętnie
    poznałbym informacje dotyczące faktycznego czasu pracy w którym trzeba
    być do dyspozycji pracodawcy, czyli nie np 48 godzin tygodniowo, bo
    często i gęsto trzeba przyjść wcześniej czy zostać później, rozładować
    czy posprzątać i nie jest to wliczane. Praca w tej branży i dodatkowo w
    tej sieci należy do najmniej pożądanych. Nigdy nie pracowałem w
    markecie, dlatego chętnie dowiem się, jak jest naprawdę.

  • 5. Data: 2007-12-04 13:03:20
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Taka ciekawostka. U mnie w 60tys. mieście już ok 2 miesiące w sklepie
    > Biedronka wywieszona jest oferta pracy w tymże sklepie. Płacą 1400zl
    > brutto + premie (taka informacja jest w ofercie)

    u nas 1000-1500 netto i wisi juz hohoho

  • 6. Data: 2007-12-04 15:33:38
    Od: "ondrosz" <o...@...net>

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > u nas 1000-1500 netto i wisi juz hohoho

    i powisi drugie tyle, chyba ze przyjada zolci i sie za to wezma
    nikt o zdrowych zmyslach nie zatrudni sie w owadzie

  • 7. Data: 2007-12-04 18:44:38
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > i powisi drugie tyle, chyba ze przyjada zolci i sie za to wezma
    > nikt o zdrowych zmyslach nie zatrudni sie w owadzie

    Jak masz 40-50 lat to szukasz i tam pracy. Zapewniam cię, że życie nie
    kończy się na np. IT. Znam osoby, które szukają pracy (na legalu, na umowę o
    pracę) i mają z tym problem. I nie chodzi tu o to, że nie chcą pracować za
    1000-1500 zł - chcą...

    B.Z.

  • 8. Data: 2007-12-05 06:42:07
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    |--=Bartek=--| wrote:

> [...]
    > o pracę) i mają z tym problem. I nie chodzi tu o to, że nie chcą pracować

    I masz rację, szczególnie jeśli chodzi o kobiety, bo facet zawsze w
    dzisiejszych czasach pójść na budowę, dostanie tam 2000-3000. Ale też są
    ludzie, którzy się na budowę nie nadają.