PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w FORTIS BANK w Krakowie

  • 1. Data: 2006-03-14 20:41:36
    Temat: Zarobki w FORTIS BANK w Krakowie
    Od: "007" <0...@k...home.pl>

    Czy orientujecie sie moze jak wyglada sprawa z premiami odnosnie
    wynagrodzenia pracownikow w tym Banku?
    Czy wystepuje taka miesiecznie, kwartalnie czy jeszcze inaczej (i czy w
    ogole jest)?

    Zastanawiam sie ile taka mniej wiecej wynosi w momencie startu pracy w tym
    banku... "Ewidencja transakcji zawieranych z klientami Banku (papiery
    wartościowe); Rozliczanie transakcji zawieranych przez fundusz
    inwestycyjny; Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby Banku i
    instytucji zewnętrznych".

    Kluczowe pytanie: ile rozsadnie kasy moznaby na wstepie sobie zazyczyc za
    powyzsze stanowisko?

  • 2. Data: 2006-03-14 21:29:00
    Temat: Re: Zarobki w FORTIS BANK w Krakowie
    Od: "gsk" <c...@w...pl>

    Użytkownik "007" <0...@k...home.pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > instytucji zewnętrznych".
    >
    > Kluczowe pytanie: ile rozsadnie kasy moznaby na wstepie sobie zazyczyc za

    Kiedyś (2000 roku) byłam tam starszym inspektorem (w innym mieście) i
    zarabiałam 3000 + tel+ premia kiepska, ale po 3 tygodniach przeszłam do
    innego banku bo dawali o 1000 więcej - brutto.
    G.