PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki informatyka w drukarni

  • 1. Data: 2004-10-01 16:36:02
    Temat: Zarobki informatyka w drukarni
    Od: "Grzegorz" <a...@w...pl>

    Wtam Szanownych grupowiczow,

    Mam pytanie tak jak w temacie

    Jak ( ile ) okreslic swoje wynagrodzenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
    Zadania jakie sa do wykonania - administracja, zarządzanie infrastrukturą
    informatyczną oraz oprogramowaniem i bazami danych drukarni, ktora ma
    siedzibe niedaleko Poznania ( woj. wielkopolskie ) + help- desk. Slyszalem
    ze dobrze sie oplaca informatykow w tej branzy przemyslu
    Dodam ze mam 5 letnie doswiadczenie na stanowisku + odpowiednie
    wyksztalcenie

    Jak zarabia sie gdzie indziej w Polsce jako informatyk + administrator +
    help desk

  • 2. Data: 2004-10-01 18:02:17
    Temat: Re: Zarobki informatyka w drukarni
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 1 Oct 2004 18:36:02 +0200, "Grzegorz" <a...@w...pl> wrote:

    >Slyszalem
    >ze dobrze sie oplaca informatykow w tej branzy przemyslu
    >Dodam ze mam 5 letnie doswiadczenie na stanowisku + odpowiednie
    >wyksztalcenie
    Jak masz 5 lat doswiadczenia to wiesz jakie sa zarobki.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?