PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie lekarskie - po wypowiedzeniu umowy

  • 1. Data: 2004-10-01 11:06:59
    Temat: Zwolnienie lekarskie - po wypowiedzeniu umowy
    Od: "Adam" <...@...c>

    Witam,
    Wlasnie skonczyl mi sie okres wypowiedzenia umowy, nie jestem juz
    pracownikiem, zwolnilem sie sam. Mam w zwiazku z tym pytanie: czy moge teraz
    "isc na chorobowe?" Podobno istnieje taka mozliwosc do 2 tygodni po ustaniu
    stosunku pracy - trzeba wtedy zaniesc zwolnienie do ZUS-u i pensja wyplacana
    jest wtedy z ZUS-u. Czy ktos moze to potwierdzic?
    Zatrudniony bylem na czas nieokreslony.

    Dziekuje za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Adam