PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki i zakres obowiazkow DYSPOZYTORA!!!

  • 1. Data: 2007-12-06 19:07:44
    Temat: Zarobki i zakres obowiazkow DYSPOZYTORA!!!
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    chcialbym zapytac sie kolegow dyspozytorow ile zarabiacie z podaniem
    lokalizacji
    no i jaki zakres obowiazkow macie? mowie o tym co faktycznie robicie a nie o
    tym co jest w zakresie obowiazkow

    Ja prauje jako Dyspozytor na Śląsku
    zarobek 1700 netto
    fizycznie sie nie narobie ale psychicznie mam dosc

    zakres obowiazkow to

    wystawianie zlecen dla kierowcow
    przyjmowanie zlecen od klientow
    ustalanie trasowek dla kierowcow
    rozliczanie kierowcow pod wzgledem czasu pracy i wprowadzanie tych danych do
    systemu
    wprowadzanie danych do systemu z wystawionych zlecen
    potwierdzanie tych zlecen -na podstawie potwierdzoncy zlecen wychodzi
    faktura czyli jak ja zle wprowadze np ceny to jest zla faktura
    pilnowanie ADR

    i jeszcze pare drobniejszych rzeczy
    generalnie psychicznie jest prze******
    klienci dzwonia i wyzywaja sie na mnie ze sa niezrealizowane odbiory
    jesli sie papiery nie zgadzaja to dziewczyny wystawiajace faktury maja
    pretensje do mnie ze zle potwierdzilem zlecenie
    jesli wagi na kartach sie nie zgadzaja to oczywiscie pretensje do mnie

    Jak jest u was
    moze ja jestem przewrazliwiony bo dopiero 2 miesiace robie i moze jeszcze
    malo umiem a miedzy obecna a poprzednia praca jest ogromna roznica pod
    wzgledem zakresu obowiazkow, odpowiedzialnosci itp

    podzielcie sie swoimi doswiadczeniami
    dzieki