PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kierownicy w Kauflandzie

  • 1. Data: 2007-12-06 16:54:53
    Temat: Kierownicy w Kauflandzie
    Od: "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl>

    Witam,
    brat ma propozycję pracy w Kauflandzie, jako kierownik Food.
    Waha się czy przyjąć tę pracę bo zna jedną negatywną opinię.
    Czy moglibyście przedstawić swoje opinie?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-06 20:45:37
    Temat: Re: Kierownicy w Kauflandzie
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fj99rp$9tl$1@nemesis.news.tpi.pl, *Ewa Maciejewska* wrote:
> [...]
    > Waha się czy przyjąć tę pracę bo zna jedną negatywną opinię.
    > Czy moglibyście przedstawić swoje opinie?

    A moze ty, bys:
    1. nie pisala w hateemelu na usenet
    2. skoro znasz juz jakas opienie to ja wrzuc - jak ktos nastepny bedzie
    szukal to moze sie pokwapi poszukac w archiwum i na nia trafi...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-12-07 00:02:09
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > brat ma propozycję pracy w Kauflandzie, jako kierownik Food.
    > Waha się czy przyjąć tę pracę bo zna jedną negatywną opinię.
    > Czy moglibyście przedstawić swoje opinie?

    Ja wprawdzie nie pracuję w Kauflandzie, ale wiele dobrego o tej firmie
    słyszałem - jest to jedna ze stosunkowo nielicznych firm, które potrafią
    naprawdę optymalnie wykorzystać możliwości swoich zasobów ludzkich.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 4. Data: 2007-12-07 01:30:45
    Od: live_evil <u...@b...o2.pl>

    --
    jid: live_evil[]jabber.ru

  • 5. Data: 2007-12-07 08:00:32
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Any User napisał(a):

    > Ja wprawdzie nie pracuję w Kauflandzie, ale wiele dobrego o tej firmie
    > słyszałem - jest to jedna ze stosunkowo nielicznych firm, które potrafią
    > naprawdę optymalnie wykorzystać możliwości swoich zasobów ludzkich.

    Cóż za urocza anty-reklama. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2007-12-07 09:11:32
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 07 Dec 2007 01:02:09 +0100, Any User napisał(a):

    > Ja wprawdzie nie pracuję w Kauflandzie, ale wiele dobrego o tej firmie
    > słyszałem - jest to jedna ze stosunkowo nielicznych firm, które potrafią
    > naprawdę optymalnie wykorzystać możliwości swoich zasobów ludzkich.

    W Twoich ustach brzmi to cokolwiek złowieszczo...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2007-12-07 10:01:34
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 7 Gru, 01:02, Any User <u...@a...pl> wrote:

    > Ja wprawdzie nie pracuję w Kauflandzie, ale wiele dobrego o tej firmie
    > słyszałem - jest to jedna ze stosunkowo nielicznych firm, które potrafią
    > naprawdę optymalnie wykorzystać możliwości swoich zasobów ludzkich.

    to juz sa 2 opinie negatywne ;)

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 8. Data: 2007-12-07 10:36:14
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    "...jest to jedna ze stosunkowo nielicznych firm, które potrafią
    > naprawdę optymalnie wykorzystać możliwości swoich zasobów ludzkich..."

    Pięknie ubrane zdanie...

    Kruss

  • 9. Data: 2007-12-07 12:11:04
    Od: "PiesMaOle" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > słyszałem - jest to jedna ze stosunkowo nielicznych firm, które
    > potrafią naprawdę optymalnie wykorzystać możliwości swoich zasobów

    Zasób ludzki to Ty sobie w obozie pracy możesz mieć, albo w więzieniu
    biznesmenie w dresie

  • 10. Data: 2007-12-07 12:22:32
    Od: "PiesMaOle" <p...@w...pl>

    Użytkownik "kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "...jest to jedna ze stosunkowo nielicznych firm, które potrafią
    >
    > Pięknie ubrane zdanie...

    A tu pięknie udany wzór idealnej kierowniczki zasobów ludzkich
    http://bp1.blogger.com/_rj-QpbSI6pQ/RnriCvq7eyI/AAAA
    AAAAAPI/fXJoZBanzb0/s320/ilsa_3.jpg