PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fundusz Pracy

  • 1. Data: 2007-12-06 18:11:04
    Temat: Fundusz Pracy
    Od: "ostryga" <z...@v...pl>

    Witam,
    Mam pytanie. Być może będziecie w stanie mi pomóc.
    Czy składkę na Fundusz Pracy, w przypadku osoby prowadzącej
    nieulgową DG:
    1) traktujemy jako koszt uzyskania przychodu - w związku z tym wpisujemy ją
    do księgi przychodów-rozchodów
    2) nie wpisujemy jej do księgi i traktujemy jak składki na ubezpieczenie
    społeczne (sumujemy kwoty w odpowiednim polu formularza PIT)
    Obie opcje dają takie same kwoty podatku do wyliczenia, ale pozostają inne
    zapisy w dokumentach.

    Wg tego co można przeczytac na www.twoja-firma.pl,
    składka na Fundusz Pracy stanowi koszt uzyskania przychodu z działalności
    gospodarczej - jednak słyszałam różne opinie na ten temat.

    A jakie sa wasze?
    Będę wdzięczna za pomoc.

    pozdr
    o.