PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki grafikow 3D

  • 1. Data: 2008-03-20 12:05:20
    Temat: Zarobki grafikow 3D
    Od: Krzysztof Kordulasin'ski <k...@g...com>

    Witam wszystkich

    Chcialbym sie zapytac ile zarabia w Polsce sredni grafik komputerowy.
    Chodzi mi o czlowieka od grafiki 3D, ktory poradzilby sobie ze
    stworzeniem srednioskomplikowanych objektow w 3DS Max lub Maya. A moze
    wiecie jakie sa stawki za zlecenie komus pojedynczego projektu np.
    projekt pralki, telefonu czy czegokolwiek.

    z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2008-03-20 12:24:54
    Temat: Re: Zarobki grafikow 3D
    Od: Olek <o...@w...pl>

    Krzysztof Kordulasin'ski wrote:
> [...]
    > wiecie jakie sa stawki za zlecenie komus pojedynczego projektu np.
    > projekt pralki, telefonu czy czegokolwiek.

    W jednej z duzych warszawskich firm placa ok. 2tys zl netto. Wywagaja
    kilka lat doswiadczenia z 3D i 2D

  • 3. Data: 2008-03-20 12:35:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Krzysztof Kordulasin'ski napisał:
    > Chcialbym sie zapytac ile zarabia w Polsce sredni grafik komputerowy.

    W Polsce poza Warszawą - kiepsko.

    W Warszawie od 4,5 do 30 tys.

    > Chodzi mi o czlowieka od grafiki 3D, ktory poradzilby sobie ze
    > stworzeniem srednioskomplikowanych objektow w 3DS Max lub Maya.

    Amator niewiele dostanie.

    > A moze wiecie jakie sa stawki za zlecenie komus pojedynczego
    > projektu np. projekt pralki, telefonu czy czegokolwiek.

    Zdalna praca maksymalnie do 2,5 tys.
    Taki pułap wyznaczają Hindusi i tego nie przeskoczysz.

    Chyba, że będziesz prezentował super hiper klasę i solidność
    to sam wyznaczysz stawki.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2008-03-20 12:36:06
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    Olek wrote:

    > W jednej z duzych warszawskich firm placa ok. 2tys zl netto. Wywagaja
    > kilka lat doswiadczenia z 3D i 2D

    Ale 2000 Netto pensji? Bo jezeli tak, to ciezko mi w to uwierzyc. Ja
    znam paru grafikow glownie pracujacych w BTL i oni za 2000zl netto nie
    chcieliby nawet pojechac na spotkanie rekrutacyjne. Chyba, ze za
    zlecenie, ale to tez nie odpowiada na moje pytanie, bo bardziej zalezy
    mi na czyms w rodzaju takiego zestawienia plac za roznego rodzaju
    aktywnosci z dziedziny grafiki 3D

    pozdrawiam
    KK

  • 5. Data: 2008-03-20 12:43:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Krzysztof Kordulasinski napisał:
    [..]
    > mi na czyms w rodzaju takiego zestawienia plac za roznego rodzaju
    > aktywnosci z dziedziny grafiki 3D

    I co Ci da takie zestawienie?
    Jeden maluje obrazy i drugi.
    Jeden dostaje za nie 150 zł a za bohomazy drugiego dają 30 mln dolców.

    Chcesz dobrze zarabiać w grafice komputerowej to zapomnij o 3D tylko weź
    się za montaż, kompozycję itp.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2008-03-20 13:01:14
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    Arek wrote:
> [...]
    > Jeden dostaje za nie 150 zł a za bohomazy drugiego dają 30 mln dolców.
    >
    > Chcesz dobrze zarabiać w grafice komputerowej to zapomnij o 3D tylko weź

    ja konkretnie nie, ale kolega nieUSENET'owy, wiec pytam za niego. Swoja
    droga ja jestem wlasnie montazysta i troche pracuje w AE. Mowisz, ze w
    tym jest dobra kasa? A gdzie w tym szukac zlecen?

  • 7. Data: 2008-03-20 13:10:59
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > droga ja jestem wlasnie montazysta i troche pracuje w AE. Mowisz, ze w
    > tym jest dobra kasa? A gdzie w tym szukac zlecen?

    Tylko w Warszawie, tylko w Warszawie :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 8. Data: 2008-03-20 13:38:35
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    Arek wrote:

    > Tylko w Warszawie, tylko w Warszawie :)

    Hie hie hie, wezme to sobie do serca. Bede sie musial nad tym
    zastanowic, ale jak sie czlowiek specjalizuje w dwoch kierunkach, a w
    jednym tylko amatorsko, to ciezko sie przestawic.

    pozdrawiam
    KK

  • 9. Data: 2008-03-20 14:10:29
    Od: Olek <o...@w...pl>

> [...]
    > zlecenie, ale to tez nie odpowiada na moje pytanie, bo bardziej zalezy
    > mi na czyms w rodzaju takiego zestawienia plac za roznego rodzaju

    Pensji na miesiac. Kolega jest liderem grafikow i prowadzi rekrutacje.
    Grafikow jest mnóstwo, Firma nie maja problemow z rekrutacja(w
    poprzedniej w ktorej pracowal tez nie mieli z tym problemow).
    Problem zaczynaja sie gdy jest potrzebny ktos potrafiacy wykonac
    animacje od poczatku do konca, a nie tylko sprawnie obslugiwac 3dmax.

    Moze i graficy w BTL zarabiaja wiecej, ich szczescie, ale w firmie
    kolegi jest ok. 30 grafikow i zarabiaja ok 2000zl/miesiac (jesli sa
    zatrudnieni), najlepsi 3000zlnetto, lider 2xtyle

  • 10. Data: 2008-03-20 22:17:29
    Od: "lemeridien" <c...@w...pl>

    > W jednej z duzych warszawskich firm placa ok. 2tys zl netto. Wywagaja
    > kilka lat doswiadczenia z 3D i 2D

    za 2 tysie to ja moge zrobic boxa, ale oczywiscie bez renderu;) no 320x240
    ewentualnie