PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki grafikow 3D › Re: Zarobki grafikow 3D
    From: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.grafika.grafika3d,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki grafikow 3D
    Date: Thu, 20 Mar 2008 13:36:06 +0100
    Sender: k...@n...wsisiz.edu.pl

    Olek wrote:

    > W jednej z duzych warszawskich firm placa ok. 2tys zl netto. Wywagaja
    > kilka lat doswiadczenia z 3D i 2D

    Ale 2000 Netto pensji? Bo jezeli tak, to ciezko mi w to uwierzyc. Ja
    znam paru grafikow glownie pracujacych w BTL i oni za 2000zl netto nie
    chcieliby nawet pojechac na spotkanie rekrutacyjne. Chyba, ze za
    zlecenie, ale to tez nie odpowiada na moje pytanie, bo bardziej zalezy
    mi na czyms w rodzaju takiego zestawienia plac za roznego rodzaju
    aktywnosci z dziedziny grafiki 3D

    pozdrawiam
    KK