PracaGrupypl.praca.dyskusje › Robić ACCA czy lepszy kurs na gł.księgowego?

  • 1. Data: 2008-03-19 19:02:45
    Temat: Robić ACCA czy lepszy kurs na gł.księgowego?
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    jak w temacie...
    Wg mnie ACCA to troche taka reklamówka którą chcą zdobyć młode wilki. Jak
    już zdobędą to właściwie są mądrzejsi od innych. Z mojego otoczenia znam
    ACCA-owców ktorzy stukają w zwykłej pracy menadzersko projektowej bez
    wielkich dochodów. Ja natomiast zastanawiam się nad kursem w Stowarzyszeniu
    Księgowych -na Głównego Księgowego. Ma 8-letni dosw. 8 lat w firmach
    międzynarodowych w Polsce, audyt, księgowość.

    Warto finansować brytyjczyków robiąc ACCA czy to już przeszłość? Za parę lat
    już wiele osób będzie miało ten tytuł.. Z drugiej strony sprawdziłem na
    własnej skórze że bez wielkich kwalifikacji ale z dobrym doswiadczeniem
    mozna dostac oferte pracy za prawie 5-cyfrowa kwote brutto.

  • 2. Data: 2008-03-25 14:50:24
    Temat: Re: Robić ACCA czy lepszy kurs na gł.księgowego?
    Od: "platini76" <p...@g...pl>

    XXX <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > własnej skórze że bez wielkich kwalifikacji ale z dobrym doswiadczeniem
    > mozna dostac oferte pracy za prawie 5-cyfrowa kwote brutto.

    Kurs GK nie daje Ci zadnych uprawnien ani tytulu, mozesz sie co najwyzej
    chwalic dyplomem ukonczenia. Po takim kursie trzeba isc za ciosem i starac sie
    o certyfikat ksiegowy (uprawnienia MF do uslugowego prowadzenia ksiag
    rachunkowych), lub podchodzic do egzaminu na doradce podatkowego (trudne).

    ACCA to z kolei dla tych, ktorzy chca robic kariere w miedzynarodowych
    korporacjach - jezeli jestes jednym z nich, to chyba warto (chociaz drogo...).

    platini