PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki aktuariusza

  • 1. Data: 2007-11-27 17:23:13
    Temat: Zarobki aktuariusza
    Od: "Lukasz" <c...@o...pl>

    Witam,
    czy ktoś może się orientuje ile zarabia aktuariusz. Chodzi mi o osobę po
    studiach (ekonomia, matematyka), która dopiero przymierza się do zrobienia
    egzaminów aktuarialnych lub ma jeden z nich zdany.
    Pozdr,
    Łukasz

  • 2. Data: 2007-11-27 18:41:03
    Temat: Re: Zarobki aktuariusza
    Od: ktos <k...@n...pl>

    Lukasz pisze:
> [...]
    > studiach (ekonomia, matematyka), która dopiero przymierza się do zrobienia
    > egzaminów aktuarialnych lub ma jeden z nich zdany.

    Ok. 1000 na um. o dzieło za wyliczenie rezerw na odprawy emerytalne dla
    ok. 100-osobowej firmy.
    Firma dostarcza w excelu dane typu staz pracy, pensja, wiek, plec, ty w
    oparciu o wspolczynniki demograficzne wyliczasz spodziewana wielkośc
    odprawy i kasa gotowa.
    Algorytm do zrobienia w 1 dzień w excelu dla kazdego
    ekonomisty/informatyka..., potem kazda firma to kopiuj i wklej.
    Tyle ze trzeba miec te dane demografizne - srednia dlugosc zycia M/K w
    poszczegolnych kategoriach wiekowych...(no i jakos uzasadnic ich naukowy
    charakter). Klienci sami szukaja wykonawcow w googlach.