PracaGrupypl.praca.dyskusje › a.komar@jobfinder.pl

  • 1. Data: 2007-11-26 21:56:27
    Temat: a...@j...pl
    Od: Tomek Samcik <t...@s...com>

    Dzień dobry,

    w nawiązaniu do oferty pracy na stanowisku Developer Java, którą
    otrzymałem od Pani Anny Komar przesyłam Panu swoje aktualne CV w języku
    angielskim.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Tomasz Samcik.

  • 2. Data: 2007-11-26 22:33:32
    Temat: Re: a...@j...pl
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    > w nawiązaniu do oferty pracy na stanowisku Developer Java, którą
    > otrzymałem od Pani Anny Komar przesyłam Panu swoje aktualne CV w języku
    > angielskim.

    LOL :-D

    Proponowalbym wiadomosc wycofac, a na przyszlosc bardziej uwazac,
    gdzie i co sie wysyla.

    Pozdrawiam,
    Waldek

    P.S. A skoro to jest grupa dyskusyjna:
    - CV ma troszke bledow gramatycznych i stylistycznych, proponowalbym
    przeczytac kilka razy i poprawic.
    - 6 stron CV to chyba nieco za duzo?
    - Raczej "Assembly language" - chyba że naprawdę pisałeś program
    assemblera.

  • 3. Data: 2007-11-27 08:18:09
    Od: TS <t...@i...pl>

    Waldek M. pisze:

    > LOL :-D
    >
    > Proponowalbym wiadomosc wycofac, a na przyszlosc bardziej uwazac,
    > gdzie i co sie wysyla.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Waldek

    Nie mam bladego pojecia jakim cudem to poszlo na liste, przepraszam
    wszystkich :)
    Pozdr.