PracaGrupypl.praca.dyskusje › proszę o opinie nt tego pracodawcy - czy warto się tam zatrudnić?

  • 1. Data: 2007-11-26 14:35:30
    Temat: proszę o opinie nt tego pracodawcy - czy warto się tam zatrudnić?
    Od: "mietek" <n...@o...pl>

    http://www.aldik.com.pl/index.php?i=119&d=2

    OPERATOR WPROWADZANIA DANYCH
    miejsce pracy: Lublin

    Wymagania:

    - wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne),
    - bardzo dobra znajomość obsługi komputera (preferowane będą osoby znające
    obsługę programów
    sprzedażowo-magazynowych),
    - dobra organizacja pracy, dokładność,
    - doświadczenie w pracy w sklepie spożywczym będzie dodatkowym atutem.

  • 2. Data: 2007-11-26 21:04:36
    Od: "forest; " <g...@w...pl>

    moim zdaniem potencjalny pracodawca stawia, łagodnie mówiąc, trochę wygórowane
    wymagania, wobec osób, których zadaniem będzie bezmyślne wklepywanie danych;

    najbardziej rozwaliły mnie ( czyt. rozśmieszyły) dwie rzeczy : nazwa
    stanowiska i jedno z wymagań : średnie wykształcenie ekonomiczne;

  • 3. Data: 2007-11-26 21:15:45
    Od: "mietek" <n...@o...pl>

> [...]
    > najbardziej rozwaliły mnie ( czyt. rozśmieszyły) dwie rzeczy : nazwa
    > stanowiska i jedno z wymagań : średnie wykształcenie ekonomiczne;
    --------------------------------
    dlatego, bo w innym miejscu jest następująco:>>>
    - osoba zatrudniona na stanowisku operator wprowadzania danych będzie
    odpowiedzialne za wprowadanie informacji do systemu. Alizą cenową -
    przeceny. Ewidencja przyjęć i zwrotów towarów.

    http://praca.onet.pl/oferta/pOferta.ij/operator-wpro
    wadzania-danych/Lublin/job=1F1F6674-1143-FDD2-6D35C3
    0E0915493E
    Prezentacja firmy
    aldik sp. z o.o. w Lublinie - Adres firmy: Lublin - Ilość pracowników: 700 -
    http://www.aldik.com.pl

    Firma powstała w styczniu 1991 roku. Sieć aldik to 22 supermarkety,
    zlokalizowane na terenie województwa lubelskiego i podkarpackiego ale także
    firmowa Piekarnia i Ciastkarnia, których wyroby znajdują nabywców również
    wśród podmiotów nie należących do sieci.
    Od początku swojej działalności firma postawiła na nowoczesność i
    profesjonalizm. S...

    [ więcej informacji ]

[...]
    profesjonalizm. Skutecznie prowadzona polityka sprzedaży przy jednoczesnym
    zachowaniu wysokiej jakości obsługi Klienta były niejednokrotnie nagradzane.
    Firma została uhonorowana m.in. odznaczeniem "Firma na medal" - nadawanym
    przez Wojewodę Lubelskiego.
    Firma nie zamierza jednakże poprzestać na dotychczasowych sukcesach i
    planuje dalszy, dynamiczny rozwój poprzez dążenie do coraz wyższej jakości w
    zakresie obsługi Klienta i wyposażenia sklepów, a także rozszerzanie sieci o
    kolejne placówki handlowe.

    [ Ukryj opis oferty ]

    Szczegóły oferty

    (Nie wprowadzono)

    Mile widziane:

    (Nie wprowadzono)

  • 4. Data: 2007-11-27 10:50:09
    Od: "Yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "mietek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedzialne za wprowadanie informacji do systemu. Alizą cenową -
    > przeceny. Ewidencja przyjęć i zwrotów towarów.

    Znaczy się, magazynier?
    ;-)
    yamma