PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki - PH

  • 1. Data: 2007-09-26 12:25:21
    Temat: Zarobki - PH
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    W jakich widelkach trzymaja sie zarobki PH (bez prowizji), w
    specyficznej branzy obslugujacej bezposrednio tylko klientow
    biznesowych, spory teren (mniej wiecej 2 wojewodztwa).

    Byla by to pierwsza praca jako PH. O jakich kwotach rozmawiac, zeby
    sie nie wyglupic?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-09-26 12:26:58
    Temat: Re: Zarobki - PH
    Od: mierzwoj <m...@f...onet.pl>

    Rafal M <r...@g...com> wrote in
    ps.com:

> [...]
    > biznesowych, spory teren (mniej wiecej 2 wojewodztwa).
    >
    > Byla by to pierwsza praca jako PH. O jakich kwotach rozmawiac, zeby

    uuu no to ja mysle ze jakies 972 PLN brutto

  • 3. Data: 2007-09-26 12:36:59
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    mierzwoj pisze:
    > Rafal M <r...@g...com> wrote in
    ps.com:

    > uuu no to ja mysle ze jakies 972 PLN brutto

    Od nowego roku 1136zł bodajże ;)

    A tak na poważnie: to zależy. Nieraz firma na dzień dobry daje
    handlowcowi bazę aktualnych klientów, przez co może on zarobić na
    prowizję już od pierwszego miesiąca.

    Natomiast jeśli zaczyna się od zera, to - w zależności oczywiście od
    branży - prosiłbym jednak o większą podstawę na początku, z perspektywą
    jej zmniejszania w ciągu kilku miesięcy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2007-09-26 12:37:12
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > biznesowych, spory teren (mniej wiecej 2 wojewodztwa).
    >
    > Byla by to pierwsza praca jako PH. O jakich kwotach rozmawiac, zeby

    Nie każą założyć własnej działalności?

  • 5. Data: 2007-09-26 17:55:07
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 26 Wrz, 14:37, "wologf" <g...@o...eu> wrote:

    > Nie ka za o y w asnej dzia alno ci?

    Niedlugo bede rozmawial na temat tej pracy. Daja wybor umowa o prace +
    premie, lub DG.
    Szczegolow dowiem sie na rozmowie.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2007-09-26 18:51:40
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...

    > Niedlugo bede rozmawial na temat tej pracy. Daja wybor umowa o prace +
    > premie, lub DG.
    > Szczegolow dowiem sie na rozmowie.

    zrób cos z kodowaniem polskich liter i zdaj relacje po rozmowie

  • 7. Data: 2007-09-26 19:38:56
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 26 Wrz, 20:51, "wologf" <g...@o...eu> wrote:

    > zrób cos z kodowaniem polskich liter

    Wina googla :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2007-09-27 06:18:35
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Rafal M porozsypywal nastepujace haczki:
    > Wina googla :(

    Masz do wyboru: albo wysylac posty w inny sposob albo nie uzywac plliterek.
    --
    badzio

  • 9. Data: 2007-09-27 11:21:42
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Uzytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisal w
    wiadomosci news:fdfi47$gq5$1@inews.gazeta.pl...
    > Masz do wyboru: albo wysylac posty w inny sposob

    rekomendowane

    >albo nie uzywac plliterek.

    w dalszym ciagu bedzie kaleczyl cytaty piszacych po polsku

    albo zglosic problem goglom