PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Czechach - europraca, czy to nie jakiś kanał przypadkiem

  • 1. Data: 2007-09-26 06:34:05
    Temat: Praca w Czechach - europraca, czy to nie jakiś kanał przypadkiem
    Od: darek <d...@g...pl>

    Dzień dobry
    Czy ktoś pracował w Czechach w Pnasonicu czy Skodzie przez agencję
    posredniczacą Europraca???
    Czy to nie jakis kanał przypadkiem????

  • 2. Data: 2007-09-26 09:22:56
    Od: "news.wp.pl" <visa294(spamik)@wp.pl>

    Ciagle daja ogloszenie (strasznei malo placa od 1500 - 2500) za taka kwote
    to sie nie dziwie ze nie maja chetnych

  • 3. Data: 2007-09-26 10:33:53
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "news.wp.pl" <visa294(spamik)@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Ciagle daja ogloszenie (strasznei malo placa od 1500 - 2500) za taka
    > kwote to sie nie dziwie ze nie maja chetnych

    Chyba brutto? bo z tego co mi napisali, to wyszło mi 1300 na ręke