PracaGrupypl.praca.dyskusje › [wAw] Dyszka do reki; developerka; baz danych

  • 1. Data: 2007-09-26 10:10:09
    Temat: [wAw] Dyszka do reki; developerka; baz danych
    Od: "Bodzio Podolak, Jr." <b...@W...gazeta.pl>

    W dużym banku inwestycyjnym. Możliwe to czy tylko kumple mnie wkręcają?

  • 2. Data: 2007-09-26 10:28:12
    Temat: Re: Dyszka do reki; developerka; baz danych
    Od: t...@g...com

    On 26 Wrz, 12:10, "Bodzio Podolak, Jr." <b...@W...gazeta.pl>
    wrote:
    > W dużym banku inwestycyjnym. Możliwe to czy tylko kumple mnie wkręcają?

    Raczej cie wkrecja, no chyba ze wybitny specjalista z 20 letnim stazem
    pracujacy 24h 7 dni w tygodniu.

    p.s Zapoznaj się z netykietą.

  • 3. Data: 2007-09-26 10:53:35
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    wrote:
    > W dużym banku inwestycyjnym. Możliwe to czy tylko kumple mnie wkręcają?

    nie wkrecaja Cie. To jak najbardziej mozliwe.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2007-09-28 16:40:12
    Temat: Re: [wAw] Dyszka do reki; developerka; baz danych
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    > W dużym banku inwestycyjnym. Możliwe to czy tylko kumple mnie wkręcają?

    Możliwe, zależne od banku, umiejętności programisty i technologii.
    Np. w Polsce isoby programujące np. w RPG można policzyć na palcach ...
    no, może nie dwóch rąk, ale kilkunastu ;-)
    Dlatego tacy programiści mogą zarobić nawet znacznie więcej.

    Pozdrawiam,
    Waldek

    P.S. Jak już zauważono w tym wątku, nie umieszcza się pytania
    lub jego części w temacie wiadomości.

  • 5. Data: 2007-09-28 21:55:02
    Temat: a dlaczego nie?
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > P.S. Jak już zauważono w tym wątku, nie umieszcza się pytania
    > lub jego części w temacie wiadomości.

    jwt.

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 6. Data: 2007-10-02 20:31:36
    Temat: Re: a dlaczego nie?
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-09-28 23:55, taki ktos jak grom@x napisac raczyl:

    > jwt.

    Dlaczego nie? Bo w przeciwnym razie wychodzi się na buraka :-)
    I jest to niezgodne z netykietą.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 7. Data: 2007-10-04 06:48:22
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Bodzio Podolak, Jr. wrote:

    > W dużym banku inwestycyjnym. Możliwe to czy tylko kumple mnie wkręcają?

    To nie są jakieś super zarobki!