PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabianie w internecie się opłaca!

  • 1. Data: 2002-06-09 16:16:06
    Temat: Zarabianie w internecie się opłaca!
    Od: "chomicz" <c...@p...onet.pl>

    Należę do systemu GPTREM (Get Paid To Read E-Mails - płacenie za czytanie
    e-maili) Get-Rich-With-Us, i muszę przyznać, że jest jednym z niewielu
    istniejących podobnych serwisów, w którym naprawdę można zarobić. Od
    początku czerwca dostałem e-maile warte 25, 50, 60 centów... nie licząc tych
    drobnych. Dodatkowo $50 za zapis... no wprawdzie w ten sposób na pierwszą
    wypłatę ($500) można by czekać 5 lat, ale tutaj też jest niezły system
    referrali:
    1 - 5 %
    2 - 4 %
    3 - 3 %
    4 - 2 %
    5 - 2 %
    6 - 2 %
    7 - 3 %
    8 - 4 %
    9 - 5 %
    10 - 10 %
    Oznacza to, że zachęcając 3 osoby i zakładając, że każda z nich znajdzie
    również 3 itd, mamy na pierwszym poziomie 9, na drugim 27, na trzecim 81,
    itd, a ile na 10? PRAWIE 60 TYSIĘCY!!! 60000*10%=6000 razy więcej, niż
    samemu! Teraz wystarczy 6 centów, by dostać wypłatę! 6 centów to jeden
    najmniej płatny link. W ciągu 3 dni wysyłają pieniądze. Sprytne, prawda?
    Aby jednak zarobić, trzeba tam wejść i szukać nowych członków. Po co
    zwlekać - lepiej zacząć już! To nic nie kosztuje - można tylko zyskać. Nic
    nie można stracić. Jedyny warunek - trzeba choć trochę znać angielski.
    Więc - wchodzę:
    http://www.get-rich-with-us.com/cgi-bin/signup.cgi?r
    =c...@p...onet.pl
    Więcej informacji oczywiście mogę udzielić - proszę pisać:
    mailto:c...@p...onet.pl?subject=ZARABIANIE%20W
    %20INTERNECIE

  • 2. Data: 2002-06-09 16:19:19
    Temat: Re: Zarabianie w internecie się opłaca!
    Od: "chomicz" <c...@p...onet.pl>

    A w ogóle to jest coraz lepiej:
    wczoraj - 60 centów
    dzisiaj - 2 razy po 60 centów
    Czyli wypłatę można dostać dużo szybciej...

  • 3. Data: 2002-06-09 16:24:25
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya!

    > A w ogóle to jest coraz lepiej:
    > wczoraj - 60 centów
    > dzisiaj - 2 razy po 60 centów
    > Czyli wypłatę można dostać dużo szybciej...

    No to chyba juz jestes milionerem! Spadaj stad, bo tu powazni ludzie
    siedza.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 4. Data: 2002-06-09 18:59:22
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    Użytkownik "chomicz" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A w ogóle to jest coraz lepiej:
    > wczoraj - 60 centów
    > dzisiaj - 2 razy po 60 centów
    > Czyli wypłatę można dostać dużo szybciej...

    No to jutro bedzie 3 razy po 60 centów.
    Strach pomysleć co będzie za miesiąc.

  • 5. Data: 2002-06-09 19:13:53
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "modina" <m...@m...and.pl> napisał w wiadomości

    > No to jutro bedzie 3 razy po 60 centów.
    > Strach pomysleć co będzie za miesiąc.

    :D bedzie mogl pojsc na jakas ruska tirowke - syf gratis :D

    --
    l...@s...pl
    gg 1287117

  • 6. Data: 2002-06-09 20:10:46
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

    Jestem adminem w portalu www.oferty-pracy.com
    i powiem Ci ze tak to sie dorobisz
    groszy
    lepiej zacznij powaznie mysleć o
    życiu
    ja mam 220000 odwiedzajacych i na takich pierdoałach
    moge sobie opłacac internet i fajki
    a tak naprawde to zarabiam
    jako ksiegowy
    w firmie

  • 7. Data: 2002-06-10 11:25:51
    Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "oferty-pracy.com" <p...@o...com> napisał w wiadomości
    > Jestem adminem w portalu www.oferty-pracy.com
    (ciach)

    BTW, strona powyższa nie działa, przekierowuje na a.pl i zgłasza, że takiej
    nie ma. To jak to z tym 220000 odwiedzających??

    Pookio

  • 8. Data: 2002-06-10 12:46:00
    Od: "+3dB" <n...@e...available>

    > wczoraj - 60 centów
    > dzisiaj - 2 razy po 60 centów

    Toz to zalosne!!!!!!!!!!!!!

    na czyim utrzymaniu jestes??? ..... mamusi i tatusia czy babci emerytki ???

    LUDZIE wezcie sie do roboty bo tym sposobem nie dogonimy nawet nigerii czy
    bangladeszu

  • 9. Data: 2002-06-10 20:48:26
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

    Coś chyba pokreciłeś zobacz dobrze
    www.oferty-pracy.com

    a statystyki na stronie
    http://www.oferty-pracy.com/modules.php?name=Statist
    ics

    Na fajki zarabiam

    http://www.oferty-pracy.com/modules.php?name=Content
    &pa=showpage&pid=9

    Na internet
    http://guest.friendfinder.com/cgi-bin/public/page.cg
    i?start=1&pid=f33965

    A tak na koniec to napisz prawdę !!!!!!!

  • 10. Data: 2002-06-11 06:46:49
    Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > http://guest.friendfinder.com/cgi-bin/public/page.cg
    i?start=1&pid=f33965

    > A tak na koniec to napisz prawdę !!!!!!!

    Sorrrrrryy, ale wczoraj naprawde nie chodzila. Sprawdzalam ze 4 razy, bo ja
    tez szukam ciekawszej pracy. Zwracam honor i ciesze sie, ze jednak chodzi :)