PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zapotrzebowanie na informatyków - pomóżcie

  • 1. Data: 2003-01-04 12:00:22
    Temat: Zapotrzebowanie na informatyków - pomóżcie
    Od: "Nizzki" <l...@i...pl>

    Witam!

    Poszukuję jakiś danych dotyczących zapotrzebowania w najbliższych latach na pracę
    informatyków. Mam napisać wypracowanie dlaczego
    wybrałem ten kierunek studiów, wykazać, że będzie zapotrzebowanie na ten zawód oraz
    poprzeć to jakimiś danymi liczbowymi, wykresami,
    zestawieniami, czy fragmentami artykułów z czasopism. I tu właśnie proszę Was o
    pomoc, gdyż szukałem w internecie, jak również w
    bibliotekach na mieście i nic nie znalazłem. Może ktoś ma jakieś dane - będę bardzo
    wdzięczny za pomoc.

    Nizzki

  • 2. Data: 2003-01-04 14:16:38
    Temat: Re: Zapotrzebowanie na informatyków - pomóżcie
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Nizzki" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Was o pomoc, gdyż szukałem w internecie, jak również w
    > bibliotekach na mieście i nic nie znalazłem. Może ktoś ma jakieś dane -

    Rzeczpospolita, archiwum, dzial Moja Kariera. http://rzeczpospolita.pl
    niedawno bylo tez cos na temat zawodow z przyszloscia we Wprost? Polityce?
    Newsweeku? ktorys z tych kolorowych, "powazniejszych" tygodnikow ;)

    Asiek

  • 3. Data: 2003-01-06 10:54:52
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Rzeczpospolita, archiwum, dzial Moja Kariera. http://rzeczpospolita.pl
    > niedawno bylo tez cos na temat zawodow z przyszloscia we Wprost? Polityce?
    > Newsweeku? ktorys z tych kolorowych, "powazniejszych" tygodnikow ;)

    To najgłośniejsze to ostatnie w Polityce. Mam wrażenie, że pisane pod
    dyktando rządu Millera. Jedna z największych bzdur w zawodach przyszłości to
    nauczyciel szkół średnich bo planują zatrudnić ich ileś tam, ale już nie
    napisali, że zwolnią z 80% z zawodówek, które są skutecznie likwidowane i
    pewnie ze 40% z podstawówek, wiejskie się likwiduje a w miejskich zmniejsza
    liczbę klas (drastycznie zmniejsza się liczba dzieci). No i szkoły średnie
    mają i bedą miały kogo zatrudniać.