PracaGrupypl.praca.dyskusje › MER! ciesz sie ! ;)

  • 1. Data: 2003-01-04 00:06:01
    Temat: MER! ciesz sie ! ;)
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Dostalem prace (od 15) zgodna z moim wyksztalceniem udokumentowanym,
    doswiadczeniem, wiedza i zdolnosciami oraz zgodna z prawami wolnego
    rynku --> zostalem "operatorem kija ze szmata" za place minimalna.

    "
    - Czy ma Pan jakies szanse na awans?
    - Tak, za rok dostane wlasna szczotke do kibla.
    "
    (Monty Python)

    Zeby Ci jednak popsuc chumor oswiadczam, ze zrobilem to po to, zeby byc
    blizej moje robotniczej braci! ;)

    Flyer

  • 2. Data: 2003-01-04 06:36:23
    Temat: Re: MER! ciesz sie ! ;)
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Użytkownik "flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "
    > (Monty Python)
    >
    > Zeby Ci jednak popsuc chumor oswiadczam, ze zrobilem to po to, zeby byc

    Gratuluję! I dlaczego tak cienko?

    mer

  • 3. Data: 2003-01-04 15:57:15
    Od: "Tomasz T. Żuchniewicz" <t...@m...to>

    Użytkownik flyer napisał:
> [...]
    > "
    > (Monty Python)
    >
    > Zeby Ci jednak popsuc chumor oswiadczam, ze zrobilem to po to, zeby byc

    Nie wiem, jakie masz wykształcenie, doświadczenie itd. Ale pisze się HUMOR.

    Tomek
    GG: 1316898
    ICQ: 129468876

  • 4. Data: 2003-01-04 19:50:41
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomasz T. Żuchniewicz wrote:

    > Nie wiem, jakie masz wykształcenie, doświadczenie itd. Ale pisze się HUMOR.

    Budujaca uwaga! ;)

    Tylko glupiec nie popelnia bledow.
    Nie ma ludzi nieomylnych.
    Itd.

    Flyer

  • 5. Data: 2003-01-04 19:52:59
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    mer wrote:

    > Gratuluję! I dlaczego tak cienko?

    Zgodnie z zasadami "niewidzialnej reki rynku", o ktorej niejaki Stiglitz
    (laureat ekonomicznej nagrody Nobla z roku 2001) wyrazil sie, ze jest
    niewidzialna bo jej nie ma, widocznie taka jest moja wartosc rynkowa ;).

    Flyer

  • 6. Data: 2003-01-05 07:10:44
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    mer wrote:

> [...]

    (laureat ekonomicznej nagrody Nobla z roku 2001) wyrazil sie, ze jest
    niewidzialna bo jej nie ma, widocznie taka jest moja wartosc rynkowa ;).

    Nie przejmuj sie zbytnio tym Stiglitz-em. W psychologii (chyba) jest znana sytuacja,
    gdy ktos nie
    mogąć (umiejąć) inaczej się wybić, zaczyna negować dla wszystkich oczywiste i
    sprawdzone od wieków
    teorie (fakty!).
    Powoduje to, że jakiś (na przykład) prowincjonalny wykładowca uczelniany zaczyna
    negować istnienie
    obozów koncentracyjnych lub udowadnia, że jednak ziemia jest płaska.
    Szum się robi koło niego i o to mu chodziło.

    Przekonaj do Stiglitz-a pierwsza lepszą przekupke na straganie, wmawiając jej, że
    powinna ci
    sprzedać buraka o połowe taniej niż sprzedaje wszystkim innym przed i po tobie w
    kolejce.

    Jeżeli ta część twoich wypowiedzi, które tu czytałem jest reprezentatywna dla twojego
    całego poziomu
    intelektualnego, to mysle, że twoja cena rynkowa jest jednak wyższa.
    Zapewne więc zbyt słaba determinacja i/lub brak szczęścia spowodował, że tam
    osiadłeś.

    mer

  • 7. Data: 2003-01-05 13:46:14
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    mer wrote:

> [...]
    powinna ci
    > sprzedać buraka o połowe taniej niż sprzedaje wszystkim innym przed i po tobie w

    Tekst w/w przeczytalem w poprzedniej piatkowej GW (niestety nie ma go w
    ich portalu chyba z powodu praw autorskich). Nagrode Nobla dostal chyba
    za prace o ograniczonym dostepie do wiedzy, natomiast nagrode Nobla za
    2002 dostala praca o irracjonalnosci rynku. Z racji zbieznosci tych
    dwoch tematow z moim mniemaniem o rynku (mniemaniem a nie wiedza, bo
    naukowcem nie jestem --> ale ten watek przewijal sie w moich
    wypowiedziach), tekst i idee w nim przedstawione podobaja mi sie.

    Co nie zmienia faktu, ze:
    - nagrode Nobla w tych tematach naukowcy mogli dostac TYLKO za
    innowacyjnosc spojrzenia;
    - czlowiek nawet bedac swiadomy tych dwoch ograniczen rynku (ograniczony
    dostep do informacji i irracjonalnosc rynku) i tak stara sie stosowac
    metody racjonalne, a wiec nie wykorzystuje swojej wiedzy -->
    ograniczenie czlowieka polegajace na bazowaniu na informacji mozliwej do
    zdefiniowania;
    - niezaleznie od wiedzy i sposobu dzialania, wymienione dwa czynniki
    zrownuja w efektach osoby przyzwyczajone do sztywnych regul rynku jak i
    wyznawcow "nieokreslonosci" rynku --> wiec ryzyko w obu przypadkach w
    calej populacji powinno zawsze byc takie samo ;).

    Flyer

    A pracy dalej szukam ;). Przynajmniej robota fizyczna troche mnie
    odchudzi i wprowadzi (sama praca ze sztywnymi regulami) troche ladu w
    moim zyciu.