PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wykaz prac wzbron kobietom

  • 1. Data: 2003-01-04 08:33:15
    Temat: Wykaz prac wzbron kobietom
    Od: Zdzisław <s...@s...pl>

    Poproszę o wskazówkę, gdzie namierzyć najnowszy wykaz prac
    wzbronionych kobietom, podobno się zmienił.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 2. Data: 2003-01-04 10:09:46
    Temat: Re: Wykaz prac wzbron kobietom
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Zdzisław" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Poproszę o wskazówkę, gdzie namierzyć najnowszy wykaz prac
    > wzbronionych kobietom, podobno się zmienił.

    jak tam jestem za rownouprawnieniem ;)

    --
    l...@s...pl

  • 3. Data: 2003-01-04 10:12:28
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Zdzisław wrote:

    > Poproszę o wskazówkę, gdzie namierzyć najnowszy wykaz prac
    > wzbronionych kobietom, podobno się zmienił.

    Bez obrazy, ale jak widze osobe, ktora ma dostep do netu i pyta sie o
    rzeczy, ktore mozna znalezc w kazdej wyszukiwarce bez duzej fatygi, to
    mam ochote krzyczec ;).

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/kob0822.html

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    Flyer

  • 4. Data: 2003-01-04 10:15:10
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    flyer wrote:

    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    Poprawka:

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/18eaf526f603a807c1256c170037e42b/$FIL
    E/D20021092.pdf

    Flyer

  • 5. Data: 2003-01-04 19:24:00
    Temat: Odp: Wykaz prac wzbron kobietom
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik Zdzisław <s...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@4...com..
    .
    > Poproszę o wskazówkę, gdzie namierzyć najnowszy wykaz prac
    > wzbronionych kobietom, podobno się zmienił.

    ja mam :))) w razie czego wal na priv