PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyskokość diety przy wyjeździe za granicę

  • 1. Data: 2002-06-03 11:25:52
    Temat: Re: Wyskokość diety przy wyjeździe za granicę
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Luisa" <l...@c...com> napisał w
    wiadomości news:adfjjf$249$1@news.gazeta.pl...
    > Tak jak w tytule, ile wynosi wysokość takiej diety?

    Tyle, ile przewidział w rozporządzeniu dla danego kraju minister.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 2. Data: 2002-06-03 11:34:21
    Temat: Wyskokość diety przy wyjeździe za granicę
    Od: "Luisa" <l...@c...com>

    Tak jak w tytule, ile wynosi wysokość takiej diety?
    Pozdrawiam,
    Luiza

  • 3. Data: 2002-06-03 11:58:20
    Od: "Luisa" <l...@c...com>

    > Tyle, ile przewidział w rozporządzeniu dla danego kraju minister.

    a konkretnie dla Niemiec?

    Pozdrawiam,
    Luiza

  • 4. Data: 2002-06-03 12:03:07
    Od: "Evian" <m...@c...pl>

    "Luisa" <l...@c...com> wrote in message
    > a konkretnie dla Niemiec?
    42 euro za pobyt ponad 12 godz od mometu przekroczenia granicy
    pobyt do 8 h=1/3 diety
    od 8 do 12 =1/2 diety
    powyzej 12 j.w

    Dz. U. nr 50 poz 525 z 22.05.2001 >> wiecej szczegolow o biletach na
    autobusy itp.
    Gosia

  • 5. Data: 2002-06-03 12:10:44
    Od: "Evian" <m...@c...pl>

    "Evian" <m...@c...pl> wrote in message > >Dz. U. nr 50 poz 525 z
    22.05.2001
    sorry nie ten dziennik- od tej pory byla aktualizacja tam stawki diet do D
    jest jescze w DEM.
    zasady zwrotu kosztow sie nie zmienily to jest aktualne a kwota euro jak w
    poprzednim poscie
    pozdro
    Gosia

  • 6. Data: 2002-06-03 12:23:28
    Od: "Luisa" <l...@c...com>

    Bardzo serdecznie Wam dziękuję,
    Luiza

  • 7. Data: 2002-06-04 11:23:51
    Od: <w...@p...onet.pl>

    no, chyba że Twoja firma jest prywatna i ma własny system diet. Na przykład w
    mojej dieta na Niemcy wynosi 183 euro.

    Różnica między dietą firmową a dietą ustawową jest traktowana z fiskalnego
    punktu widzenia jako dochód i podlega opodatkowaniu. Ale moja firma dopłaca
    pracownikowi do pensji sumę równą temu podatkowi, tak aby nie musieć płacić z
    własnych pieniędzy podatków za diety związane ze służbowymi dodatkami.