PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS wymagania, płaca

  • 1. Data: 2004-09-11 14:29:22
    Temat: ZUS wymagania, płaca
    Od: "OKO" <m...@w...pl>

    Witam !
    Nie orientuje się czasami ktoś z Was jakie wymagania stawia ZUS na
    stanowisko informatyka ?
    Na jakich systemach pracuje ZUS ? , jaka jest płaca itd.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2004-09-12 06:00:55
    Temat: Re: ZUS wymagania, płaca
    Od: "::WireFreE::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Facet i ja mam cie utrzymywac modle sie zeby zarabiali jak najmniej

  • 3. Data: 2004-09-12 10:01:52
    Od: "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

    > Witam !
    > Nie orientuje się czasami ktoś z Was jakie wymagania stawia ZUS na
    > stanowisko informatyka ?
    > Na jakich systemach pracuje ZUS ? , jaka jest płaca itd.

    Wykonywalem sporo projektow swego czasu dla ZUS i stad info :

    1. Systemy ARS - stary system zusowy (Netware 3.x) (serwer ACER 9100b)
    2. System KSI - (Prokom -> syf jak sam Prokom) (serwer IBM Netfinity 5500)

    Generalnie praca informatyka w Zus polega na "informowaniu" w ktorym miejscu
    znajduja sie komputery podczas awarii, a w czasie bezawaryjnej pracy pija
    duuuuzo kawy, ogladaja filmy , graja ... itp. Swojego czasu wykonywalem systemy
    dyskowe w oddzialach ZUS w Warszawie i okolicach i nigdy prawie nie spotkalem
    tam informatyka, ktory posiada chocby kwant wiedzy i checi do pracy ... (Poza
    kilkoma osobami zajmujacymi sie drobnymi aplikacjami w VB - chwala im za to
    (!)). Jeszcze kiedys znajdowali sie tam informatycy z Prokomu ( ci to dopiero
    byli znawcy .... hahahaa). Zalosne ale prawdziwe... . Aha "praca" tam rozni sie
    w zaleznosci od tego czy bedziesz "pracowal" tam w centrali,oddziale czy OPD.
    Przygotuj sie na pelny help-desk (wymiana tuszu w drukarkach, rozwiazywanie
    problemow: "... a gdzie jest ikona od łorda ? " itp.) Generalnie bez stresu ...
    za rok, jezeli zalezy ci na wiedzy to bedziesz wial stamtad (hihihi)

    Placa - (900 - 1400 zł netto)

    PS. Moje najlepsze historyjki pochodza wlasnie z kontaktu z "Zusami" ...

    PS2. Szacunek dla ZUS w Plocku i dwoch oddzialow w Warszawie

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-09-12 11:32:34
    Od: "OKO" <m...@w...pl>

> [...]
    >
    > PS. Moje najlepsze historyjki pochodza wlasnie z kontaktu z "Zusami" ...
    >
    > PS2. Szacunek dla ZUS w Plocku i dwoch oddzialow w Warszawie

    Dzięki za info. Ja tam mam prace, nawet 2 i do tego związane z informatyką
    także nie narzekam. Wiedza z roku na rok też coraz większa :)

    Słyszałem, że jest miejsce w jednym z oddziałów w ZUS i myślałem ze warto
    wystartować :)
    Ale jak widze szkoda czasu za tą kase, a naprawianie drukarek i szukanie
    ikon to nie robota.

    Zgadzam się równieź z ::WireFreE:: co do płacy. Jednak im konkretniejsza
    robota tym powinni płacić więcej :)
    Za wymiane tuszu i innych pierduł to i tak za dużo płacą !

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 5. Data: 2004-09-12 20:02:18
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Mam nadzieję że przyjmą cię na staż bez pensji! Nie będę cię żywił i
    utrzymywał! 700 pln co miesiąc na co??? Na ten ich pseudo nieudaczny system
    komputerkowy?

  • 6. Data: 2004-09-12 21:09:08
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    miedza napisał (nie 12. września 2004 22:02):

    > Mam nadzieję że przyjmą cię na staż bez pensji! Nie będę cię żywił i
    > utrzymywał! 700 pln co miesiąc na co??? Na ten ich pseudo nieudaczny
    > system komputerkowy?

    czy jestes pewien, ze dobrze adresujesz swoje pretensje?
    jest firma, ta potrzebuje osob do pracy. dlaczego osoba zatrudniona w
    zakladzie pracy mialaby nie zarabiac? bo ty nie chcesz zeby zarabiala?

    jak dobrze rozumiem, masz zastrzezenia co do instytucji. do niej kieruj
    swoje zastrzezenia. do tych, ktorzy decyduja o takim a nie innym
    rozwiazaniu. co moze w "systemie komputerkowym" zrobic informatyk? pewnie
    zaimportowac czy wyeksportowac dane, pomoc pani Krysi zmienic ustawienia
    itp.
    i poza tym na czym opierasz swoja opinie o systemie komputerowym? masz
    jakies pewne zrodla? czy tylko obiegowe opinie / artykuly prasowe?

  • 7. Data: 2004-09-13 13:48:30
    Od: "OKO" <m...@w...pl>

    > Mam nadzieję że przyjmą cię na staż bez pensji! Nie będę cię żywił i
    > utrzymywał! 700 pln co miesiąc na co??? Na ten ich pseudo nieudaczny
    system
    > komputerkowy?

    Przeciez pisałem że nie ma sensu po co ta złość? Każdy szuka pracy gdzie
    kolwiek bo wiadomo jak jest w Polsce. Raz jestes tu, raz tam, a czasami
    całkowicie na lodzie.

    Tak naprawde to wszyscy wszystkich żywią w Polsce bo płaca podatki.
    Widocznie za mało podatkow płacisz skoro ZUS proponuje taka mierną pensję
    którą można przeznaczyc na piwo jednego wieczoru :)

    Że Ty lubisz pracowac za darmo i wykonujesz g..... nie robote to Twoja
    sprawa tylko i wyłącznie :)

    Jezeli ktoś pracuje powinien dostawać za to wynagrodzenie. A za staż
    dziękuje bo już mam i to coraz większy :)

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 8. Data: 2004-09-13 14:18:32
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <ci48gf$6pm$1@atlantis.news.tpi.pl> "OKO" <m...@w...pl> writes:
> [...]

    >Widocznie za mało podatkow płacisz skoro ZUS proponuje taka mierną pensję
    >którą można przeznaczyc na piwo jednego wieczoru :)

    To akurat ma maly wplyw na pensje pracownikow. Przeciez decydenci musza z
    czegos sie oblowic :-((((

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 9. Data: 2004-09-13 20:36:43
    Od: "OKO" <m...@w...pl>

    > To akurat ma maly wplyw na pensje pracownikow. Przeciez decydenci musza z
    > czegos sie oblowic :-((((

    Wiem to był czysty żart i kpina z wypowiedzi kolegi :)

    Maciek

  • 10. Data: 2004-09-15 12:36:12
    Od: Michał Łodziński <m...@n...o2.pl>

> [...]
    > wystartować :)
    > Ale jak widze szkoda czasu za tą kase, a naprawianie drukarek i szukanie

    system KSI jest bez watpienia ciekawy od strony zawodowej. mozna nauczyc
    sie sporo ciekawych rzeczy. architektury sprzetowe i programowe sa bardzo
    roznorodne, od mainfrejmow i baz db2 (opisuje stan sprzed kilku lat),
    poprzez UNIXy w oddzialach, az po lokalne serwery podstawowych uslug
    stawiane na win. do tego dochodzi sporo innych zabawek obslugujacych łącza
    i pomniejsze uslugi. w sumie jesli ktos chce zdobyc troche doswiadczenia i
    poznac ciekawe technologie wykraczajace poza klikologie, lekture chipa i
    'programowanie' w VB to KSI jest zdecydowanie ciekawy.

    inna sprawa czy informatyk w zusie ma dostep do KSI...
    nie wiem jak jest teraz jednak kiedys wszysto zasadniczo robili ludzie z
    prokomu. miejscowi informatycy poza wyjatkami sie nie dotykali do KSI,
    wiekszosc odwalala najprostsza robote (windowsy na pc) bo albo tylko sie na
    tym tylko znala, albo tak na prawde miala w dupie wszystko bo chciala
    odwalic swoje 8 godzin i isc do domu.

    w kazdym KSI od strony zawodowej jest bardzo ciekawy i daje dosc szerokie
    rozeznanie w 'wiekszych' technologiach.