PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS wymagania, płaca › Re: ZUS wymagania, płaca
    From: "OKO" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZUS wymagania, płaca
    Date: Sun, 12 Sep 2004 13:32:34 +0200

> [...]
    > 2. System KSI - (Prokom -> syf jak sam Prokom) (serwer IBM Netfinity 5500)
    >
    > Generalnie praca informatyka w Zus polega na "informowaniu" w ktorym
    miejscu
    > znajduja sie komputery podczas awarii, a w czasie bezawaryjnej pracy pija
    > duuuuzo kawy, ogladaja filmy , graja ... itp. Swojego czasu wykonywalem
    systemy
    > dyskowe w oddzialach ZUS w Warszawie i okolicach i nigdy prawie nie
    spotkalem
    > tam informatyka, ktory posiada chocby kwant wiedzy i checi do pracy ...
    (Poza
    > kilkoma osobami zajmujacymi sie drobnymi aplikacjami w VB - chwala im za
    > (!)). Jeszcze kiedys znajdowali sie tam informatycy z Prokomu ( ci to
    dopiero
    > byli znawcy .... hahahaa). Zalosne ale prawdziwe... . Aha "praca" tam
    rozni sie
    > w zaleznosci od tego czy bedziesz "pracowal" tam w centrali,oddziale czy
    OPD.
    > Przygotuj sie na pelny help-desk (wymiana tuszu w drukarkach,
    rozwiazywanie
    > problemow: "... a gdzie jest ikona od łorda ? " itp.) Generalnie bez
    stresu ...
    > za rok, jezeli zalezy ci na wiedzy to bedziesz wial stamtad (hihihi)
    >
    > Placa - (900 - 1400 zł netto)
    >
    > PS. Moje najlepsze historyjki pochodza wlasnie z kontaktu z "Zusami" ...
    >
    > PS2. Szacunek dla ZUS w Plocku i dwoch oddzialow w Warszawie

    Dzięki za info. Ja tam mam prace, nawet 2 i do tego związane z informatyką
    także nie narzekam. Wiedza z roku na rok też coraz większa :)

    Słyszałem, że jest miejsce w jednym z oddziałów w ZUS i myślałem ze warto
    wystartować :)
    Ale jak widze szkoda czasu za tą kase, a naprawianie drukarek i szukanie
    ikon to nie robota.

    Zgadzam się równieź z ::WireFreE:: co do płacy. Jednak im konkretniejsza
    robota tym powinni płacić więcej :)
    Za wymiane tuszu i innych pierduł to i tak za dużo płacą !

    Pozdrawiam
    Maciek