PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS wymagania, płaca › Re: ZUS wymagania, płaca
    From: Michał Łodziński <m...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZUS wymagania, płaca
    Date: Wed, 15 Sep 2004 14:36:12 +0200

    > Słyszałem, że jest miejsce w jednym z oddziałów w ZUS i myślałem ze warto
    > wystartować :)
    > Ale jak widze szkoda czasu za tą kase, a naprawianie drukarek i szukanie
    > ikon to nie robota.

    system KSI jest bez watpienia ciekawy od strony zawodowej. mozna nauczyc
    sie sporo ciekawych rzeczy. architektury sprzetowe i programowe sa bardzo
    roznorodne, od mainfrejmow i baz db2 (opisuje stan sprzed kilku lat),
    poprzez UNIXy w oddzialach, az po lokalne serwery podstawowych uslug
    stawiane na win. do tego dochodzi sporo innych zabawek obslugujacych łącza
    i pomniejsze uslugi. w sumie jesli ktos chce zdobyc troche doswiadczenia i
    poznac ciekawe technologie wykraczajace poza klikologie, lekture chipa i
    'programowanie' w VB to KSI jest zdecydowanie ciekawy.

    inna sprawa czy informatyk w zusie ma dostep do KSI...
    nie wiem jak jest teraz jednak kiedys wszysto zasadniczo robili ludzie z
    prokomu. miejscowi informatycy poza wyjatkami sie nie dotykali do KSI,
    wiekszosc odwalala najprostsza robote (windowsy na pc) bo albo tylko sie na
    tym tylko znala, albo tak na prawde miala w dupie wszystko bo chciala
    odwalic swoje 8 godzin i isc do domu.

    w kazdym KSI od strony zawodowej jest bardzo ciekawy i daje dosc szerokie
    rozeznanie w 'wiekszych' technologiach.