PracaGrupypl.praca.dyskusje › Z gatunku ile zarabia.....

  • 1. Data: 2003-06-02 15:08:28
    Temat: Z gatunku ile zarabia.....
    Od: "ares" <a...@o...pl>

    Ciekawość i rozpoznanie w jednym, ile zarabia średni personel w
    hipermarketach typu Tesco, Auchan, Kaufland, Real ( kierownicy dzialów,
    asystenci tychże, szef ochrony, bhp'owiec, informatycy ) Czy obecna śr.
    krajowa ( za danymi GUS ) jest osiągalna ?

  • 2. Data: 2003-06-02 16:15:30
    Temat: Re: Z gatunku ile zarabia.....
    Od: "przemo77" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ares" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > asystenci tychże, szef ochrony, bhp'owiec, informatycy ) Czy obecna śr.
    > krajowa ( za danymi GUS ) jest osiągalna ?

    Ja pracowalem w Hypernovie jako kieras dzialu i tam:

    kierownik dzialu - 2500 brutto
    asystent - 1000 brutto
    szef ochrony - nie wiem, ale mysle ze tylke co kierownik
    bhp - nie wiem
    informatyk - 1800 brutto

  • 3. Data: 2003-06-03 09:21:29
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "przemo77" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > informatyk - 1800 brutto

    Duzo... w M1 - informatyk 1000 pln brutto. Praca na zmiany od 6 rano do 3 w
    nocy.

    --
    Kania
    GG: 299238

  • 4. Data: 2003-06-03 09:45:08
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "przemo77" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Duzo... w M1 - informatyk 1000 pln brutto. Praca na zmiany od 6 rano do 3
    > nocy.

    Ja w Auchan zarabialem 950 brutto, 2 lata temu w Bialymstoku - o ile mi
    wiadomo wiele sie nie zmienilo. Praca na 2 zmiany, 9 dni w miech wolne, ale
    ktore to juz zalezy od grafiku.
    /p

  • 5. Data: 2003-06-03 13:06:29
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ja w Auchan zarabialem 950 brutto, 2 lata temu w Bialymstoku - o ile mi
    > wiadomo wiele sie nie zmienilo. Praca na 2 zmiany, 9 dni w miech wolne,
    ale
    > ktore to juz zalezy od grafiku.

    Ja podalam kwote dla Krakowa z grudnia zeszlego roku. Ale watpie, zeby sie
    cos w tej kwestii zmienilo.

    --
    Kania
    GG: 299238

  • 6. Data: 2003-06-03 18:45:42
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    Użytkownik "przemo77" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > kierownik dzialu - 2500 brutto
    > asystent - 1000 brutto
    > szef ochrony - nie wiem, ale mysle ze tylke co kierownik

    za to ja wiem, ze szef ochrony zarabia conajmniej kilka razy tyle co
    kierownik
    informatyk od 1 000 do 12 000 (nie chodzi tu o szefa) - co do informatyka
    mam 100% pewnosci.

  • 7. Data: 2003-06-03 22:34:16
    Od: r...@p...onet.pl

    > Ja w Auchan zarabialem 950 brutto, 2 lata temu w Bialymstoku - o ile mi
    > wiadomo wiele sie nie zmienilo. Praca na 2 zmiany, 9 dni w miech wolne, ale
    > ktore to juz zalezy od grafiku.

    Makro w ... :-) Ostatnia wypłata za VI 2001 to 1660 do ręki:
    Do obstawienia czas od otwarcia hali do końca przetwarzania (1-3 w nocy)
    Ilość dni wolnych jak pan Bozia przykazali :-) a kiedy to kwestia dogadnia się.

    pzdr
    root

  • 8. Data: 2003-06-04 21:30:19
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching clockworkoi write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of wto, 03 cze 2003 at 09:45 GMT

    >Ja w Auchan zarabialem 950 brutto, 2 lata temu w Bialymstoku - o ile mi

    A jaki zakres obowiązków?

    Pozdróvka,

    Q.
    --
    __ __.--------------------------http://yacoob.dnsalias.
    net/cv.html---.__

  • 9. Data: 2003-06-05 17:29:43
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Turski" <y...@c...plukwa.net> napisał w wiadomości
    > ._ The little penguin sat on the shore,
    > _@__ watching clockworkoi write the letter
    > ~~~~~ on the memorable day of wto, 03 cze 2003 at 09:45 GMT

    > A jaki zakres obowiązków?

    Siema
    Zakres obowiazkow? :) Muhahahaha, raczysz zartowac:)
    Operatorka na Asie, siec NT-kowa, jakies tam systemy zliczjaco-rejestrujace
    i ksiegow plus baza dla systemu wag, plus tepi userzy, plus wszystko inne co
    akurat komukolwiek przyjdzie do glowy, lacznie z wykladaniem warzyw tudziez
    wypisywaniem zamowien (to jeszcze ujdzie), i skanowaniem kodow paskowych
    wszystkich pierdzielonych towarow w sklepie, czyli wyreczniae pracownikow
    hali, plus sterczenie w koszulce z krotkim rekawem przez 2 godziny w chlodni
    i wydzwanianie do serwisu bo sie waga do wazenia swiniakow zepsula (do dzis
    to pamietam, panel sterowania po niemiecku:) plus.....i co tam jeszcze
    wymyslisz. Lekko tam nie ma. Ale ja osobiscie milo wspominam.
    pozdr
    /p