PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ gatunku ile zarabia..... › Re: Z gatunku ile zarabia.....
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Z gatunku ile zarabia.....
    Date: Thu, 5 Jun 2003 19:29:43 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.110

    Użytkownik "Jakub Turski" <y...@c...plukwa.net> napisał w wiadomości
    news:slrnbdsrfn.315.yacoob@magi.nerv.pl...
    > ._ The little penguin sat on the shore,
    > _@__ watching clockworkoi write the letter
    > ~~~~~ on the memorable day of wto, 03 cze 2003 at 09:45 GMT

    > A jaki zakres obowiązków?

    Siema
    Zakres obowiazkow? :) Muhahahaha, raczysz zartowac:)
    Operatorka na Asie, siec NT-kowa, jakies tam systemy zliczjaco-rejestrujace
    i ksiegow plus baza dla systemu wag, plus tepi userzy, plus wszystko inne co
    akurat komukolwiek przyjdzie do glowy, lacznie z wykladaniem warzyw tudziez
    wypisywaniem zamowien (to jeszcze ujdzie), i skanowaniem kodow paskowych
    wszystkich pierdzielonych towarow w sklepie, czyli wyreczniae pracownikow
    hali, plus sterczenie w koszulce z krotkim rekawem przez 2 godziny w chlodni
    i wydzwanianie do serwisu bo sie waga do wazenia swiniakow zepsula (do dzis
    to pamietam, panel sterowania po niemiecku:) plus.....i co tam jeszcze
    wymyslisz. Lekko tam nie ma. Ale ja osobiscie milo wspominam.
    pozdr
    /p