PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ych, alem się napisał

  • 1. Data: 2004-09-29 22:14:10
    Temat: Ych, alem się napisał
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    Ale od piątku (najpóźniej od poniedziałku - zależy, czy będę miał
    wszystkie wyniki badań) zaczynam nową pracę i przestanę mieć czas na newsy
    :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    http://blabluga.hell.pl/ksionszki/ - uaktualniane: 2004.09.21

  • 2. Data: 2004-09-30 07:13:35
    Temat: Re: Ych, alem się napisał
    Od: "Andzia" <a...@t...pl>

    | Ale od piątku (najpóźniej od poniedziałku - zależy, czy będę miał
    | wszystkie wyniki badań) zaczynam nową pracę i przestanę mieć czas na newsy

    Gratuluję!! I też się pochwalę - od piątku zmieniam pracę. Szczęściara ze
    mnie:) Firma, w której pracuję chyli się ku upadkowi i gdy szefo mi to
    zakomunikował, jednocześnie mówiąc niemal wprost, żebym zaczęła szukać innej
    pracy, zaczęłam szukać... i po 2 czy 3 tygodniach znalazłam!! Nadmienię
    tylko, że panuje tu u nas ponad 20 % bezrobocie :(
    Życzę nam wszystkim powodzenia:) Tym, którzy szukają w szukaniu, tym, którzy
    pracują, by dobrze było:)

    --
    Pozdrawiam,
    Andzia

  • 3. Data: 2004-09-30 19:04:35
    Od: "KrzysztofM" <x...@q...cei.cy>

    Użytkownik "Andzia" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylko, że panuje tu u nas ponad 20 % bezrobocie :(
    > Życzę nam wszystkim powodzenia:) Tym, którzy szukają w szukaniu, tym,

    Ja również gratuluje!! Tym bardziej że sam pracuje od dwóch tygodni (po
    prawie 8 miesięcznej przerwie).

    pozdr
    Krzysiek