PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysyłanie aplikacji - adresy banków, firm

  • 1. Data: 2002-10-23 21:29:49
    Temat: Wysyłanie aplikacji - adresy banków, firm
    Od: "Ganzen" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Chciałem powysyłać aplikacje do banków w Łodzi. Jak je adresować? Do
    prezesa oddziału?, do działu kadr? Moze jeszcze gdzie idziej? Skad wziąć te
    adresy? Wiadomo, że w Panoramie firm są adresy. Ale wysyłanie pod nie
    aplikacji chyba nic nie da.

    --
    Ganzen
    m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-10-23 23:38:50
    Temat: Re: Wysyłanie aplikacji - adresy banków, firm
    Od: "Silvio" <s...@p...com>

> [...]
    te
    > adresy? Wiadomo, że w Panoramie firm są adresy. Ale wysyłanie pod nie

    Ja wysylalem do "Department Kadr" bo w bankach sa przewaznie departmenty.
    Ale najskuteczniejsze jest wysylanie wprost do dept. gdzie jest
    zapotrzebowanie. Taki dyrektor od razu moze Cie zaprosic.
    Tylko musisz wiedziec gdzie jest zapotrzebowanie.
    Silvio

  • 3. Data: 2002-10-24 05:42:32
    Od: "Wojtek Jablonski" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Silvio" <s...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapotrzebowanie. Taki dyrektor od razu moze Cie zaprosic.
    > Tylko musisz wiedziec gdzie jest zapotrzebowanie.

    Tylko, ze w wiekszosci bankow jest tak, ze niektore dapartamenty wystapuja
    tylko w banku nadrzednym dla danego obszaru i np departament kadr wystapuje
    wlasnie w tym banku, ktory pelni role nadrzedna. Wysylanie aplikacji do
    kazdego nie ma sensu (moja zona pracowala w sekretariacie banku PeKaO SA, w
    ktorym nie bylo dzialu kadry i wiem, ze wszystkie aplikacje o prace trafialy
    na polke a pozniej do kosza).

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-10-24 17:01:58
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Jablonski" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Wojtek
    >
    > Najlepiej sprawdź na stronach www poszczególnych banków. Zawsze jest adres
    na który mozna wysyłać aplikacje dla kandydatów i są też stanowiska na jakie
    jest aktualnie zapotrzebowanie. A tak swoją drogą to najlepiej złozyć
    aplikację dyrektorowi jednostki w której chcesz pracowac (filii lub
    oddziału).
    Pozdrawiam
    Ania