PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o stawke !!! - bardzo wazne

  • 1. Data: 2002-10-23 21:28:37
    Temat: Pytanie o stawke !!! - bardzo wazne
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Witam,

    Mam pytanko, pewnie wielu z Was zna odpowiedz.

    Mam 15 zl za godzine brutto (umowa zlecenie)
    Ile dostane netto??? Jak to dokladnie obliczyc???

    dzieki, to bardzo wazne dla mnie

    pzdr

    Habier

  • 2. Data: 2002-10-23 23:39:33
    Temat: Re: Pytanie o stawke !!! - bardzo wazne
    Od: "Silvio" <s...@p...com>

    > Mam 15 zl za godzine brutto (umowa zlecenie)
    > Ile dostane netto??? Jak to dokladnie obliczyc???

    ja obstawiam ze 12 zl
    Silvio

  • 3. Data: 2002-10-24 08:58:36
    Od: "AGAT Message" <a...@m...pl>

    A ja proponuję podzielić brutto przez 1,22%, albo odjąć 18,03% (oba wyjścia
    dobre). W tym przypadku 12,29 zł
    Pozdrawiam
    Edyta

  • 4. Data: 2002-10-24 09:23:54
    Od: "muniek" <w...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Mam pytanko, pewnie wielu z Was zna odpowiedz.
    >
    > Mam 15 zl za godzine brutto (umowa zlecenie)
    > Ile dostane netto??? Jak to dokladnie obliczyc???
    >
    > dzieki, to bardzo wazne dla mnie

    To zależy, bo jeśli twój pracodawca od tego policzy ubezpieczenie społeczne
    to będzie mniej niż sam podatek, który może wynosić 19% lub 16% (studenci)
    Wojtek

  • 5. Data: 2002-10-24 15:59:10
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    dostaniesz prawdopodobnie 84% kwoty brutto a wiec 12,6 PLN
    zakladam ze dlatego umowa zlecenie, zeby nie bylo zadnych skladek

    16 % podatku bierze sie stad: koszty uzyskania przychodu 20% wiec podstawa
    opodatkowania 80% kwoty brutto, podatek dla umow wynosi 20% wiec 20% * 80%
    =16%

    PZDR

    fajna jest wersja edyty (ta z VATem)