PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysyłanie CV na 'ślepo'

  • 11. Data: 2005-11-17 20:09:22
    Temat: Re: Wysyłanie CV na 'ślepo'
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Thu, 17 Nov 2005 15:32:07 +0100, Qaws1 wrote:

    >Witam,
    >
    >Jak wygląda sprawa wysyłania CV na "ślepo" do firm, ktore nie ogłaszały
    >się że szukają pracownika.
    >
    >Czy ktoś z Was takie coś praktykuje/praktykował i czy odniosło to jakis
    >skutek?
    >
    >No i jak to moze wyglądac w oczach przyszłego pracodawcy.

    Ja praktykowałem, ale w innej formie. Raz wysłałem zapytanie do firmy,
    czy czasem nie potrzebują pracownika na takie a takie stanowisko. Po
    paru dniach poproszono o wysłanie CV, okazało się że ktoś zdecydował
    że przydałby się dodatkowy pracownik i pracę zdobyłem. Innym razem
    szukałem czegoś na kształt współpracy z firmami i też osiągnąłem
    pozytywne efekty.
    Część moich znajomych wysyła e-mail'e z zapytaniami o pracę i niczego
    dziwnego w tym nie widzę. Sądzę że możesz liczyć się z dużym odezwem,
    o ile napiszesz o co Ci dokładnie chodzi tzn. jaka praca
    Cię interesuje.
    Zresztą co Ci szkodzi spróbować?

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 12. Data: 2005-11-17 21:35:05
    Temat: Re: Wysylanie CV na 'slepo'
    Od: fabio <b...@e...pl>

    In article <dlilms$5dk$1@atlantis.news.tpi.pl>, qaws1
    @sratatata.wp.sratatata.pl says...

    > Nie az tak rozpaczliwie, ale dobrze by bylo znalesc szybciej niz
    > pozniej, a co zrobic jak w okilicy jest niewiele interesujacych mnie
    > ofert i do tego nowe ukazuja sie niezbyt czesto.

    Przeniesc sie tam, gdzie ofert ukazuje sie wiecej i sa dla Ciebie
    interesujace.

    ..:: fabio

  • 13. Data: 2005-11-18 06:15:32
    Od: Przemek Z <z...@w...pl>

    Qaws1 napisał(a):
> [...]
    > skutek?
    >
    > No i jak to moze wyglądac w oczach przyszłego pracodawcy.

    Wysłałem na ślepo... i pracuję do dzisiaj zgodnie z oczekiwaniami.

  • 14. Data: 2005-11-18 08:49:16
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Użytkownik "Grzesiek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >w sumie to zapomniałem kilku przecinków
    > sic!!
    > przepraszam

    W sumie to powinienneś wrócic do 3 klasy. Tam uczą gramatyki języka
    polskiego.

  • 15. Data: 2005-11-18 19:38:47
    Od: moles <m...@o...pl>

    Dnia 17.11.2005 gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał/a:
    > każdy sposób jest dobry pod warunkiem że jest skuteczny. samo wysłanie "w
    > ciemno" wg mnie do skutecznych nie należy, lepiej jest zadzwonić, pogadać i
    > przy spławianiu że "nie, nie prowadzimy rekrutacji" itp można zaproponować
    > "to ja może prześlę swój życiorys" jest na pewno skuteczniejsze, bo już nie
    > jesteś w pełni anonimową osobą

    Ja tak wysyłałem. Wysłałem z 15 do firm które mnie interesowały.

    Odewzała się jedna i okazało się, że kogoś takiego akurat potrzebują.

    --

    "Knowledge is never a crime"

  • 16. Data: 2005-11-21 08:17:25
    Od: "Forest" <g...@w...pl>

    ja mam inną metodę - roznoszę cv osobiście, nie na ślepo, ale po firmach z
    interesującej mnie branży, efekt był taki, że raz mnie zatrudnili na próbę (
    niestety nie zdałem egazminu), a innym razen zaprosili mnie na rozmowę
    kwalifikacyjną. Wg mnie warto.

  • 17. Data: 2005-11-27 17:01:52
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "What can be imagined, can be achieved"
    "Qaws1" <q...@s...wp.sratatata.pl> wrote in message
    | Witam,
    |
    | Jak wygląda sprawa wysyłania CV na "ślepo" do firm, ktore nie
    ogłaszały
    | się że szukają pracownika.

    Sam sobie odpowiedz. Co jest bardziej prawdopodobne. Czy bardziej
    prawdopodobne, że ktoś nigdzie tego nie ogłasza, ale akurat
    potrzebuje jednej osoby i bardzo się ucieszy, że ktoś się zgłosił,
    czy może bardziej prawdopodobne, że spośród 6000 osób, które
    odpowiadają na ogłoszenie wybiorą właśnie Ciebie?

    | No i jak to moze wyglądac w oczach przyszłego pracodawcy.
    Nie wydaje mi się, żeby wszyscy pracodawcy byli tacy sami i myśleli
    w taki sam sposób.

    --
    Pozdrawiam!