PracaGrupypl.praca.dyskusje › potrzebuje pomocy kogoś z HR

  • 1. Data: 2002-11-29 09:42:01
    Temat: potrzebuje pomocy kogoś z HR
    Od: "//broda.." <cannibalusUsuńtoiowo@wp.pl>

    Witam

    od dłuższego czasu szukam pracy, wysłałem baardzo dużo aplikacji,
    odpowiedziano mi dotąd tylko na jedną, grupę czytasm od dluzszego czasu i po
    przeanalizowaniu podobnych problemów zaczynam się poważnie zastanawiać czy
    błąd nie tkwi w CV i LM, nie mam za bardzo kogoś kto by mi go przeczytał i
    powiedział co jest źle,sam uważam że skleciłem najlepszy jaki mogłem :-)

    W związku z tym mam pytanko, czy znalazła by się jakać dobra dusza z branży
    Human Resource i przeczytała by moje dokumenty (powiedzmy ze anonimowe) i
    nakierowała mnie na to co mam w nich zmienić, ewentualnie napisała co i jak
    jest źle?? bardzo by mi to pomogło bo już sam nie wiem co mam robić, i
    pisać.

    Jeżeli znajdzie się ktoś tak uprzejmy to zapraszam na priv.

    Pozdrawiam
    Przemko
    b...@x...wp.pl

  • 2. Data: 2002-11-29 11:39:53
    Temat: Re: potrzebuje pomocy kogoś z HR
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Wydaje mi sie że nie jest to tyle kwestia złego napisania CV i listu
    motywacyjnego, ile problem dużej ilości napływu tych dokumentów.
    Z tego co zauważam istnieje taki głód na rynku pracy, że wiele CV przepada i
    nie jest nawet czytanych, to mi powiedziała osoba z HR w dużym banku. Sam
    zresztą rok temu jak szukałem pracy to byłem zapraszany jeszce na roznowy,
    obecnie na 30 wysłanych CV mam szansę być zaproszonym co jeszcze rok temu na
    10 wysłanych byłem proszony na rozmowę.
    Sam chciałbym aby ktos sprawdził teżmoje CV, więc dołaczam się do
    przedrozmówcy czy jest ktoś na grupie kto przyjmnie nasze dokumenty
    przeczytać i przytoczy ewentualne sugestie co do zmian ?

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-11-29 11:48:04
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl>

    wrangler - chetnie przeczytam i doradze.

    Użytkownik Wrangler <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as7jhe$g1n$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-11-29 11:58:19
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    ale czy tylko moje czy od kolegi też ... mam nadzieję że w dobrej wierze
    npaisałeś !;-)

    Wrangler

  • 5. Data: 2002-11-29 16:44:29
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik "//broda.." <cannibalusUsuńtoiowo@wp.pl> napisał w
    wiadomości news:as7d6s$jfd$1@news.tpi.pl...
> [...]
    co i jak
    > jest źle?? bardzo by mi to pomogło bo już sam nie wiem co mam robić,

    Niestety (?) nie jestem z branży HR, ale moje dokumenty przeszły taką
    ewolucję (i chyba w dobrym kierunku), że w końcu zaczęto mnie
    zauważać...
    Jeśli chcesz, to prześlij mi na priva (oczywiście anonimowo), to w
    wolnej chwili postaram się poradzić.

    ### Marek A. Czepil # tel. +48 605 88 60 10 ###
    ### m...@N...mamy.to # GG 3244493 ###

  • 6. Data: 2002-11-29 17:52:45
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

> [...]
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > ### Marek A. Czepil # tel. +48 605 88 60 10 ###

    Jeśli ja mógłbym przesłać... to tez chętnie skorzystam...... format doc czy
    pdf ?

    pozdr
    Krzysiek

  • 7. Data: 2002-11-30 21:21:35
    Od: T...@p...onet.pl

    In article <as89ha$8hh$1@news.tpi.pl>,
    "Krzysiek" <k...@d...prv.pl> wrote:

    > Jeśli ja mógłbym przesłać... to tez chętnie skorzystam...... format doc czy
    > pdf ?

    Ja tez chce, ja tez...

    Tylko komu w koncu wyslac? Jak na razie kolega/kolezanka Mystery Me
    wzbudza najwieksze zaufanie. A to dlatego, ze zdradza brak znajomosci
    netykiety - typowe dla ludzi z tej branzy...

    T. Atomicus

  • 8. Data: 2002-12-01 14:13:13
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    T...@p...onet.pl wrote:
    > Tylko komu w koncu wyslac? Jak na razie kolega/kolezanka Mystery Me
    > wzbudza najwieksze zaufanie. A to dlatego, ze zdradza brak znajomosci
    > netykiety - typowe dla ludzi z tej branzy...

    Jeśli się nie boisz - podeślę mojej siostrze. Zaznaczam, że odbyła jedynie
    wolontariat 2 miesiące w małej firemce, jakkolwiek poprawiła mi CV i
    znalazłem (bardzo beznadziejną) robotę.

  • 9. Data: 2002-12-03 10:02:27
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl>

    Taaa... I co ja mam teraz zrobic .... Zapoznam sie z netykieta i zaczne ja
    stosowac to strace wiarydognosc .... nie zapoznam sie i nie bede stosowac to
    jeszcze przestaniecie ze mna rozmawiac .. Ot dylemat! Potrzebuje rady
    specjalisty ds netykiety... :)))))

    Użytkownik Bozo <b...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:p...@r...topaz.prv.pl...

  • 10. Data: 2002-12-03 10:12:23
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl>

    NapisaLAM w dobrej wierze i oczekuje cv wszystkich zainteresowanych.
    Na codzien udzielam zawodowo takich porad wiec .. coz kto chce zaufac tego
    zapraszam... prosze tylko o wyrozumialosc w kwestii terminu odpowiedzi...
    staram sie jak moge ale moze to potrwac czasem kilka dni.

    Użytkownik Wrangler <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as7kju$nqi$...@n...tpi.pl...