PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie z winy pracodawcy

  • 11. Data: 2010-02-27 17:54:17
    Temat: Re: Wypowiedzenie z winy pracodawcy
    Od: z <z...@g...pl>

    Robert pisze:

    > A zastosowanie zastawu na rzeczy w celu zabezpieczenia roszczenia
    > cywilnego?

    Coś takiego mam zamiar zastosować jako "odbiór w naturze" to znaczy
    pieniądze z faktur będą przechodzić przez moje ręce (oczywiście ze
    stosowną dokumentacją) Już tak robiłem i pracodawca się z tym pogodził.
    Miałem zamiar w ten sposób również wyegzekwować 1-mies. odszkodowania.
    To chyba by przeszło - jestem kryty to znaczy w sądzie wygrałbym.
    Co innego wyniesienie kompa - bez włamania mam klucze i da się to
    zrobić. Kwestia czy pracodawca będzie miał czas na wzywanie policji
    między rozmowami (a raczej unikaniem rozmów z komornikami) :-)