PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIT-11?

  • 1. Data: 2010-02-21 11:33:25
    Temat: PIT-11?
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    Witam,
    Dostalem w pracy PIT-11. Co ja mam z tym zrobic? Nie powinno to byc
    przypadkiem PIT-40?

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 2. Data: 2010-02-21 13:09:04
    Temat: Re: PIT-11?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-02-21 12:33, Lukasz S. wrote:
    > Witam,
    > Dostalem w pracy PIT-11. Co ja mam z tym zrobic? Nie powinno to byc
    > przypadkiem PIT-40?

    A zglosiles pracodawcy ze chcesz zeby on Cie rozliczyl z podatku PIT?
    Bo jak nie to pracodawca przesyla do US i daje tobie PIT-11 i na tej
    podstawie ty wypelniasz i skladasz deklaracje PIT w US (np. PIT-37).

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-02-21 20:48:01
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 21 Lut, 14:09, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:
    > A zglosiles pracodawcy ze chcesz zeby on Cie rozliczyl z podatku PIT?
    > Bo jak nie to pracodawca przesyla do US i daje tobie PIT-11

    A czy w tym roku nie zmieinly sie przepisy i domyslnie pracodawca
    rozlicza pracodawce?

  • 4. Data: 2010-02-21 20:59:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-02-21, badzio <b...@g...com> wrote:

    [...]

    > A czy w tym roku nie zmieinly sie przepisy i domyslnie pracodawca
    > rozlicza pracodawce?

    Nie zmieniły się. Było tylko trochę szumu wokół tego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2010-03-21 20:29:52
    Od: "Monika" <m...@w...pl>

    > Witam,
    > Dostalem w pracy PIT-11. Co ja mam z tym zrobic? Nie powinno to byc
    > przypadkiem PIT-40?

    Lukasz odpisz na mojego maila, wszystko Ci wyjasnie i pomoge, jesli zajdzie
    taka potrzeba.
    Pozdrawiam Monika
    PS
    PIT 40 jest zeznaniem podatkowym dla osób, które otrzymuja swiadczenia
    rentowe lub emerytalne z ZUSu, jesli nie maja zadnych odliczen oraz
    dochodów, nie sa zobowiazanie do skladania deklaracji rocznej (PIT 37, PIT
    36).

  • 6. Data: 2010-03-22 12:56:35
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Lukasz S. pisze:
    > Witam,
    > Dostalem w pracy PIT-11. Co ja mam z tym zrobic?

    Ściągnąć z netu dowolny program do rozliczenia podatku(pit 37) za rok
    2009. Uruchomić, wypełnić, wydrukować, zanieść do urzędu.
    Upewnij się czy nie przysługują Ci jakieś odliczenia (dziecko, net...)

  • 7. Data: 2010-04-05 14:57:58
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    Lukasz S. wrote:
    > Witam,
    > Dostalem w pracy PIT-11. Co ja mam z tym zrobic? Nie powinno to byc
    > przypadkiem PIT-40?

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Juz sobie z tym poradzilem. A juz
    myslalem ze jakies klopoty beda.

    Pozdrawiam,
    Lukasz