PracaGrupypl.praca.dyskusje › Utrata prawa jazdy a praca...

  • 1. Data: 2010-02-21 21:54:41
    Temat: Utrata prawa jazdy a praca...
    Od: "Michał Nalepa" <m...@v...pl>

    Witam,
    Straciłem prawo jazdy za przekroczenie ilości punktów. Pracuję jako
    przedstawiciel handlowy więc siłą rzeczy nie jestem w stanie pracować. Co
    teraz? Ja mam się zwolnić? Czy to pracodawca mnie zwalnia i na jakiej
    zasadzie, przecież mam 2 tyg wypowiedzenia a urlop wykorzystany. Jak to
    zrobić by zachować prawo do zasiłku dla bezrobotnych?

  • 2. Data: 2010-02-21 22:22:03
    Temat: Re: Utrata prawa jazdy a praca...
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Nalepa" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasadzie, przecież mam 2 tyg wypowiedzenia a urlop wykorzystany. Jak to
    > zrobić by zachować prawo do zasiłku dla bezrobotnych?

    a są przecież jakieś kursy redukujące ilość punktów....
    wytocz pracodawcy proces o odszkodowanie za utratę prawa jazdy i pozbawienie
    możliwości świadczenia pracy na skutrek mobbingu, srobbingu, presji czasu i
    sukcesu itede itepe. Zakładam że punkty nazbierałeś jeżdżąc służbowo.
    Poza tym było nie przyjmować mandatów i każdą sprawę dać kierować do sądu
    grodzkiego - wtedy nie ma punktów. Sąd nie ma prawa przyznawania punktow -
    tylko policja, a od policji mandatu nie przyjąłeś...
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2010-02-21 22:31:28
    Od: "Michał Nalepa" <m...@v...pl>

    Zadałem konkretne pytanie... Jak się zwolnić by zachować zasiłek!

  • 4. Data: 2010-02-21 23:14:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hlsccd$2oik$1@news.ats.pl Michał Nalepa <m...@v...pl>
    pisze:

    > Zadałem konkretne pytanie...
    No i co z tego?

    > Jak się zwolnić by zachować zasiłek!
    Nie zwalniaj się.
    Reprezentuj go handlowo środkami komunikacji publicznej, rowerem lub na
    piechotę.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2010-02-21 23:16:14
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    a chcial Ci pomoc baranie ;-)

  • 6. Data: 2010-02-21 23:33:53
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > grodzkiego - wtedy nie ma punktów. Sąd nie ma prawa przyznawania punktow -
    > tylko policja, a od policji mandatu nie przyjąłeś...

    Owszem sa punkty jesli sad grodzki rozstrzygnie sprawe na niekorzysc
    kierowcy. Jezeli w momencie zatrzymania kierowca decyduje sie na skierowanie
    sprawy do sadu grodzkiego, wowczas punkty za przewinienie trafiaja
    tymczasowo do ewidencji i staja sie 'prawomocne' w momecie przegrania sprawy
    w sadzie.
    http://forum.prawnikow.pl/Sad-grodzki-a-punkty-karne
    -t41695.html

  • 7. Data: 2010-02-21 23:43:35
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Depesz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > skierowanie sprawy do sadu grodzkiego, wowczas punkty za przewinienie
    > trafiaja tymczasowo do ewidencji i staja sie 'prawomocne' w momecie

    Więc się zmieniło, ale i tak w tym przypadku zyskuje na czasie i może sie
    przygotować na różne okoliczności.
    --
    jackare

  • 8. Data: 2010-02-21 23:45:17
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    > Więc się zmieniło, ale i tak w tym przypadku zyskuje na czasie i może sie
    > przygotować na różne okoliczności.
    > --
    > jackare
    Moze liczyc, ze punkty sie przedawnia bo obowiazuja chyba rok czasu od
    popelnienia wykroczenia i w tmy czasie sad musi podjac decyzje.
    Wiecej na ten temat jest tutaj:
    http://auto.wieszjak.pl/mandaty-i-punkty-karne/89936
    ,Punkty-karne---kompendium.html

  • 9. Data: 2010-02-21 23:58:02
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Nalepa" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Zadałem konkretne pytanie... Jak się zwolnić by zachować zasiłek!

    Nie rób się ciulem. Z zasiłku chcesz żyć? Idź na zwolnienie z powodu
    depresji - masz przez pół roku (jak dobrze to rozegrasz) 80% średniego
    wynagrodzenie z ostatnich 12 miesięcy przed pierwszym zwolnieniem lekarskim
    w bieżacym roku. W tym czasie znajdziesz sobie jakąś pracę a tymczasem
    odpocznij sobie, położ się do szpitala, jedź do sanatorium... Po pół roku
    odpoczynku zostanie Ci tylko 6 miesięcy do egzaminu z PJ.
    Jeżeli zwolnisz się sam otrzymasz zasiłek po 3 miesiącach, chyba że UP
    znajdzie ci jakąś pracę marzeń za 100 zł więcej niż zasiłek. Jeżeli zwolni
    Cię pracodawca z przyczyn leżących po jego stronie otrzymasz zasiłek "od
    razu" ale pracodawca musiałby być nienormalnym by tak zrobić bo natychmiast
    zerżnąłby sprawę w sądzie pracy z takim pracownikiem, więc zwolni Cię
    podając jako przyczyny zwolnienia te leżące po twojej stronie...
    Jeżeli straciłeś PJ w wyniku jazd służbowych to ja będąc na Twoim miejscu
    sądziłbym się z pracodawcą o odszkodowanie i to takie które zrekompesowałoby
    utratę dochodów, utratę możliwości pracy na takim samym stanowisku i koszty
    odzyskania PJ. A zwolnienie lekarskie w nczym tu nie koliduje...
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2010-02-22 06:41:56
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 21 Lut, 23:22, "Jackare" <j...@i...pl> wrote:

    > Poza tym było nie przyjmować mandatów i każdą sprawę dać kierować do sądu
    > grodzkiego - wtedy nie ma punktów.

    A kto ci takich głupot naopowiadał?