PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie z pracy

  • 1. Data: 2004-08-25 12:18:46
    Temat: Wypowiedzenie z pracy
    Od: "Maciej" <m...@t...pl>

    Witam,

    31 lipca zlozylem wniosek o wypowiedzenie umowy o prace z dniem 1 wrzesnia.
    8 sierpnia minelo 2 lata mojej pracy w tej firmie, przedstawiono mi nowy
    wniosek aby napisac na nowo wypowiedzenie o takiej tresci:

    "prosze o rozwiazanie umowy zawartej na czas nieokreslony z dniem 31.08.2004
    na mocy porozumienia stron"

    Prosze o odpowiedz czy data 31.08 jest prawidlowa skoro rezygnuje z pracy od
    1 wrzesnia i dlaczego firmie zalezy na porozumieniu stron i kiedy powinnam
    otrzymac wynagrodzenie za sierpien?

    Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2004-08-25 16:54:46
    Temat: Re: Wypowiedzenie z pracy
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > 1 wrzesnia i dlaczego firmie zalezy na porozumieniu stron i kiedy powinnam

    Żle sformułowłeś swój wniosek.Rozwiązanie umowy o pracę powinno nastąpić na
    koniec miesiąca czyli w dniu 31.08.br.Dlaczego zakład pracy chce rozwiązać
    umowę na mocy porozumienia stron nie wiem ale mogę się tylko domyślać.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-08-25 17:03:55
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 25 Aug 2004 14:18:46 +0200, "Maciej"
    <m...@t...pl> zakodował:

    >"prosze o rozwiazanie umowy zawartej na czas nieokreslony z dniem 31.08.2004
    >na mocy porozumienia stron"

    Jak tego samego dnia, nie otrzymasz na tym "zgoda" to ja bym nie
    ryzykował. Na takie pismo pracodawca może się zgodzić, a może i nie
    (wtedy pracujesz do końca października, jeżeli we wrześniu złożysz
    wypowiedzenie).

    >Prosze o odpowiedz czy data 31.08 jest prawidlowa skoro rezygnuje z pracy od

    Nie - przy zgodzie na takie pisemko pracujesz do końca sierpnia.

    >1 wrzesnia i dlaczego firmie zalezy na porozumieniu stron i kiedy powinnam
    >otrzymac wynagrodzenie za sierpien?

    Zgodnie z regulaminem wynagradzania lub umową (zazwyczaj do końca
    miesiąca).

    Jeżli chcesz pracować do końca września, to nie szczyp się, tylko w
    tym miesiącu wypowiedz umowę (inny tryb rozwiązania, niż porozumienie
    stron).

    "Wypowiadam umowę o pracę zawartą dnia, pomiędzy z zachowaniem
    ustawowego okresu wypowiedzenia"

    Do tego data i podpis Twój, pieczątka "wpłynęło dnia" od pracodawcy i
    sytuacja jest jasna.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2004-08-26 16:36:34
    Od: "Martinezz" <m...@o...pl>

    Jeśli zgodzisz się na wypowiedzenie umowy o pracę za porozumieniem stron,
    zapomnij o jakichkolwiek pieniądzach na bezrobociu.
    Oczywiście nie życzę ci tego - mniemam, że masz w zanadrzu inną ofertę
    pracy.