PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy na czas okreslony i niewykorzystany urlop › Wypowiedzenie umowy na czas okreslony i niewykorzystany urlop
    From: "majster" <m...@n...ru>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedzenie umowy na czas okreslony i niewykorzystany urlop
    Date: Sat, 6 Jan 2007 15:18:06 +0100

    Mam taka sprawe. Otoz posiadam umowe na czas okreslony do konca tego
    miesiaca. W umowie mam tez zapis o dwutygodniowym wypowiedzeniu. Tak sie
    sklada, ze mam lepsza oferte. Prace w nowym miejscu moglbym zaczac od
    pocztaku nowego miesiaca. W obecnym miejscu pracy chcialbym pracowac do
    konca miesiaca. I teraz mam pytanie. Czy wypowiedzenie umowy mam zlozyc
    dokladnie w dniu, od ktorego mija te dwa tygodnie do konca miesiaca, czy
    moge wczesniej? Jezlei moge wczesniej do kiedy bede pracownikiem
    dotychczasowej firmy? Do konca miesiaca czy przez dwa tygodnie od dnia
    zlozenia wypowiedzenia.
    Druga sprawa to niewykorzystany urlop. Czy w czasie wypowiedzenia bede mogl
    pojsc na urlop? Czy za niewykorzystanie urlopu nalezy mi sie jakis
    ekwiwalent pieniezny? Jesli tak to ile mi sie nalezy? Czy jesli rozwiazalbym
    umowe za porozumieniem stron, to rowniez nalezalby mi sie ekwiwalent za
    niewykorzystany urlop?